Projekta vizualizācija

Rīgas autoostu “Rail Baltica” būvniecības laikā pārcels uz Torņkalnu 14

“Rail Baltica” būvniecības laikā centrālā autoosta tiks pārcelta uz Toorņkalnā izbūvētu multimodālo satiksmes mezglu, kas pēc tam darbosies kā reģionālā autoosta, šodien Pilsētas attīstības komitejā sacīja Pilsētas attīstības departamenta vadītājs Dzintars Balodis.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
Lasīt citas ziņas

Viņš pauda, ka pašreiz Rīgas dome sākusi divu projektu realizēšanu, kas ir saistīti ar “Rail Baltica” dzelzceļa līnijas izbūvi – tā ir Torņkalna multimodālā transporta mezgla izbūve un Centrāltirgus teritorijas pārbūves. Citas projekta piegulošās teritorijas Rīgas dome sāks plānot tad, kad būs skaidras “Rail Baltica” ietekmētās teritorijas un piedāvātie risinājumi.

Multimodālais transporta mezgls tiks izveidots Torņkalna degradētajā teritorijā starp Vienības gatvi un Dzelzceļa līniju. Tam ir paredzēts Kohēzijas fonda finansējums 7 miljonu eiro apmērā. Šai vietā tiks izveidota jauna reģionālā autoosta, stāvparks, pasažieru apkalpošanas ēka. Pašreiz no pašvaldības tehniskā projekta izstrādei ir piešķirti 290 000 eiro.

CITI ŠOBRĪD LASA

Torņkalna projektam būs divas daļas – multimodālais mezgls autosatiksmei, par ko atbildīga ir Rīgas dome. Savukārt par tagadējās Torņkalna stacijas pieslēgšanu multimodālajam mezglam un tās vēsturiskās ēkas pārcelšanu atbildēs uzņēmums “Eiropas Dzelzceļa līnijas”, apstiprināja uzņēmuma pārstāvis.

Balodis pauda, ka Torņkalna multimodālais mezgls būs alternatīva autoostai laikā, kamēr tiks būvēta “Rail Baltic” trase, tomēr nav bijušas runas, ka autoostu varētu pilnībā pārcelt uz Torņkalnu. Torņkalna multimodālais mezgls ir plānots kā reģionālā autoosta, savukārt jautājums par centrālo autoostu vēl ir diskutējams un apspriežams.