Vita, kas apmetās Rīgas hostelī. Ekrānšāviņš no “Bez Tabu”.

Rīgas hosteļa šantāža? Tautieti Vitu šokē no konta noņemtā nauda 10

Latviete Vita pirms pieciem mēnešiem pārcēlās uz dzīvi Londonā pie sava drauga, bet nesen apciemojusi Rīgu un apmetusies kādā no hosteļiem – “Maestro”, un atsauksmes solīja labu vietu, vēsta TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Lasīt citas ziņas

Tomēr dienām ejot, sajūta par komfortablu hosteli izkūpējusi gaisā. Vannas istabas netika regulāri tīrītas, dušas telpas un paklāji bija ar pelējumu. Ventilācija nestrādāja. Pēc redzētā abi esot bijuši neizpratnē par to, ka vietnē “booking.com” hostelim ir tik labs vērtējums. Visas atsauksmes esot bijušas pozitīvas.

Pēc desmit dienu viesošanās Latvijā, Vita kopā ar draugu atgriezusies Londonā. Neizpalikusi arī viņu atsauksme par piedzīvoto hostelī. Sekojusi hosteļa rīcība – no konta “novilkti” 75 eiro, vēsta “Bez Tabu”. Viesnīcas vadība naudu no kartes noņēmusi tāpēc, ka abi ceļotāji esot pārkāpuši iekšējās kārtības noteikumus. “Ja Jūs nomainīsiet pievienoto atsauksmi, mēs Jums atmaksāsim naudu!” par saziņu ar viesnīcu stāsta pāris.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī “Bez Tabu” komanda viesojas norādītajā hostelī. Tiesa, tas atrodas dzīvojamajā mājā ar kodu.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste informē, ka šajā situācijā neesot vietnes “booking.com” vaina.

Asociācijas pārstāve aicina ceļotājus vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un ziņot bankai par konta patērēšanu bez personas klātesamības.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.