Skats uz Rīgas kuģu būvētavu.
Skats uz Rīgas kuģu būvētavu.
Foto LETA

Rīgas kuģu būvētava noslēgusi līgumu par kuģu-gāzvedēju remontu 2

Rīgas kuģu būvētava ir noslēgusi sadarbības līgumu ar pasaulē lielāko sašķidrinātās gāzes kuģu un peldošo termināļu flotes īpašnieku “Exmar”. Līgums paredz, ka Rīgas kuģu būvētava nodrošinās šim uzņēmumam piederošo kuģu remontu.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
Lasīt citas ziņas

Pirmais kuģis-gāzvedējs “Brussels” jau patlaban tiek remontēts.

Kuģa ievešana dokā ir samērā sarežģīta – doka sagatavošana noris, ņemot vērā kuģa īpašnieka atsūtīto tehnisko informāciju. Proti, pēc rasējumu saņemšanas dokā tiek novietoti atbalsta bloki, kuru uzdevums ir noturēt kuģa līdzsvaru tā remonta laikā. Pēc tam doks tiek iegremdēts ūdenī tā, lai konkrētais kuģis tajā varētu iepeldēt. Kad kuģis dokā iepeldējis, doks paceļas uz augšu, lai kuģis atrastos virs ūdens, un var sākties tā remonts.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rīgas kuģu būvētavā kuģu remontu nodrošina trīs peldošajos dokos. Lielākajā no tiem iespējams pacelt pat 30 000 tonnu smagu kuģi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.