Publicitātes foto

“Rīgas Melnais Balzams” izvērš darbību Amerikā 0

Līdz ar oficiālu zīmola prezentācijas pasākumu pasaules bārmeņu mekā Ņujorkā “Amber Beverage Group” uzņēmums “Rīgas Melnais Balzams” uzsāk aktīvu ASV tirgus iekarošanu.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Tirgus apgūšana sākta Ņujorkas štatā, kam sekos aktīva iepazīstināšana ar “Rīgas Melno Balzamu” Teksasā, Floridā, San Francisko un Ilinoisā 2018. gadā. Zīmola mērķis tuvāko piecu gadu laikā ir kļūt par TOP5 premium zīmolu savā kategorijā.

“Rīgas Melnais Balzams” globālais zīmola direktors Māris Kalniņš stāsta, ka balzamam šobrīd ir ļoti veiksmīgs “ceļavējš”. Tā realizācija lielajos tirgos ir saistīta ar divām šobrīd globāli aktuālām tendencēm. Pirmā no tām ir, ka balzams ir “craft” jeb meistaru roku darbs, otrā no tām ir plašās kombinēšanas iespējas. Balzams ir garšas ziņā mainīga sastāvdaļa dažādiem kokteiļiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tuvākās piecgades laikā esam gatavi kļūt par TOP5 premium zīmolu pārstāvētajā kategorijā – zālīšu uzlējumi un liķieri. Lai to sasniegtu, līdzīgi kā citās valstīs, primāro fokusu liksim uz bārmeņu kopienu, miksoloģijas trendu jeb daudzveidīgajām balzama izmantošanas iespējām kokteiļos, kā arī HoReCa segmentu kopumā,” informē zīmola direktors.

Šobrīd ASV tirgū patērētāji jau var novērtēt oriģinālo “Rīgas Melno Balzamu”, kā arī balzamu ar upeņu garšu. Nākamā gada rudenī tiks piedāvāts arī dzēriens, kas pašmāju tirgū sasniedzis rekordaugstus pārdošanas rādītājus – “Rīgas Melno Balzamu” ar ķiršu garšu.

“Rīgas Melnais Balzams” ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Ar cienījamu vēsturi, kas mērāma vairāk nekā 260 gadu garumā, “Rīgas Melnais Balzams” ir viens no vecākajiem zīmoliem pasaulē savā kategorijā. Leģendāro dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu.

“Rīgas Melnā Balzama” produktu klāstā ir arī “Rīgas Melnais Balzams Upeņu”, kura oriģinālā recepte papildināta ar upeņu sulu, kā arī “Rīgas Melnais Balzams Elements”, kurā ir pievienots rums. Visnesenāk radīts “Rīgas Melnais Balzams Ķiršu”, kura unikālo garšu buķeti nodrošina balzama savienojums ar svaigu ķiršu sulu. Ar 45% alkohola saturu “Rīgas Melnais Balzams” kokteiļu un bārmeņu kopienā kļuvis plaši pazīstams.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.