Foto – LETA

“Rimi” izstājas no Tirgotāju asociācijas 0

Lielveikalu tīklam “Rimi” nav pieņemami Latvijas Tirgotāju asociācijas paziņojumi par it kā gaidāmo cenu pieaugumu pēc PVN likmes samazināšanas, tādēļ uzņēmums paziņojis par izstāšanos no asociācijas, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “Rimi” pārstāve Zane Eniņa.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Šāds lēmums pieņemts pēc tam, kad Tirgotāju asociācija atkārtoti paudusi viedokli, kas pretējs “Rimi” uzskatiem un īstenotajai uzņēmējdarbības praksei, sacīja Eniņa, norādot, ka “Rimi” veikalos jau no šodienas notiek pakāpeniska cenu pazemināšana, kas noslēgsies līdz ar PVN likmes maiņu 1.jūlijā.

“Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais pauž neizpratni, kādēļ asociācija nolēmusi diskreditēt pozitīvo signālu Latvijas ekonomikai, jo “Rimi”, parakstot sadarbības memorandu ar Ministru prezidentu Valdi Dombrovski (V), apņēmusies samazināt produktu cenas veikalu plauktos atbilstoši PVN likmes samazinājumam.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rimi Latvia” ir vairāku asociāciju, tostarp Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas, biedrs. Uzņēmums pauž gatavību iesaistīties diskusijās par nozarei aktuāliem jautājumiem un sniegt valsts institūcijām nepieciešamo informāciju normatīvo aktu pieņemšanas procesā.

Kā ziņots, Saeima 24.maijā pieņēma grozījumus likumā “Par pievienotās vērtības nodokli”, kas paredz, ka no šā gada 1.jūlija tiek pazemināta PVN standartlikme no 22% uz 21%.

Tirgotāju asociācija iepriekš izplatīja paziņojumu, kurā norādīja uz PVN likmes maiņas dārdzību – jo izmaksas tirdzniecības nozarē, kas ir viena piektdaļa no tautsaimniecības, veidojot 8,73 miljonus latu.

Tirgotāju asociācija savā paziņojumā uzsvēra, ka lētāka un efektīvāka, kā arī izdevīgāka plašām iedzīvotāju grupām, būtu nevis vispārējās likmes samazināšana par 1%, bet gan pāreja no 22% uz 10% PVN likmi pārtikas precēm. Tādā gadījumā nebūtu jāveic pārprogrammēšana un nebūtu jāmaina cenas visām preču grupām un pakalpojumiem. Tas prasītu daudz mazāk izdevumu – tikai 0,6 miljonus latu.