Foto-LETA

“Rimi Latvia” peļņa pērn – 6,345 miljoni latu 0

Mazumtirdzniecības kompānijas “Rimi Latvia” konsolidētais apgrozījums pagājušajā gadā sasniedzis 417,16 miljonus latu, liecina “Firmas.lv” informācija. Tas ir par 6,5% vairāk nekā 2010.gadā, kad koncerna apgrozījums bija 391,83 miljoni latu. “Rimi Latvia” konsolidētā peļņa pērn sasniegusi 6,345 miljonus latu, kas ir par 21,4% vairāk nekā 2010.gadā, kad koncerns nopelnīja 5,23 miljonus latu.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Lasīt citas ziņas

SIA “Rimi Latvia” mātesuzņēmuma apgrozījums bijis identisks koncerna rādītājiem, savukārt pagājušā gada peļņa bijusi 6,13 miljoni latu, kas ir par 10% vairāk nekā 2010.gadā, kad mātesuzņēmums nopelnīja 5,57 miljonus latu.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn Latvijas iekšējais patēriņš stabilizējās un uzlabojās, kas ļāva palielināt arī “Rimi Latvia” apgrozījumu. Kompānijai izdevās uzlabot rentabilitāti, pamatā īstenojot zudumu un izmaksu kontroles pasākumus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pērn “Rimi Latvia” atbalstījis dažādas vides aktivitātes un pasākumus, piemēram, Lielo talku, “Šķiro pa tīro”, “Zemes stundu”, “Skābekli”. Kompānija turpinājusi piedāvāt pircējiem veselīgus un videi draudzīgus produktus – hipermārketos speciāli izcelti produkti, kuru ražošanā netiek izmantotas E vielas. Tiek piedāvāts plašs ekoloģisko dārzeņu un citu produktu klāsts.

Veselīga dzīvesveida popularizēšanai “Rimi Latvia” atbalstījis “Nordea Rīgas maratonu”, kā arī izveidojusi speciālu veselīgas ēšanas kustību “Aikāgaršo”.

Pērn atbalstīti Latvijas mazie ražotāji, hipermārketā tirdzniecības centrā “Spice” atverot “Klēts” veikalu. Šī iniciatīva tiek turpināta arī 2012.gadā. Tāpat “Rimi Latvia” sadarbībā ar telekompāniju LNT septembrī organizēja plaši apmeklētu vietējās ražas popularizēšanai veltītu pasākumu “Ražas svētki”.

Uzņēmums ir atbalstījis arī dažādus labdarības projektus.

Pērn “Rimi Latvia” turpināja iepriekš plānotos projektus mazumtirdzniecības tīkla pilnveidošanā – tika atvērts jauns hipermārkets Rīgā, divi jauni lielveikali Rīgā un Valmierā, kā arī lielveikals Bauskā tika pārveidots par samazinātas platības hipermārketu. Jaunā supermārketu koncepcija tika izmantota ne tikai jaunatvērtajos veikalos, bet arī modernizējot četrus Rīgas lielveikalus.

2011.gadu “Rimi Latvia” noslēdza ar 111 veikaliem, no kuriem 17 bija hipermārketi, 33 lielveikali un 61 zemo cenu veikals.

2012.gadā “Rimi Latvia” plāno turpināt lielveikalu tīkla modernizāciju, paplašināt veikalu tīklu, tālāk attīstīt privāto preču zīmju produktu klāstu, kā arī koncentrēties uz pircēju lojalitātes veicināšanu. Šo pasākumu rezultātā “Rimi Latvia” cer nostiprināt savas pozīcijas Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgū.

Reklāma
Reklāma

Kā liecina “Firmas.lv” datubāze, SIA “Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gadā, bet reāla darbība sākta 1996.gadā, kad atvērts pirmais pēc labākajām Eiropas tradīcijām veidotais lielveikals Latvijā.

Uzņēmuma pamatkapitāls ir vairāk nekā 10,34 miljoni latu. Kā darbības veids minēta mazumtirdzniecība nespecializētajos veikalos.

“Rimi” ir Zviedrijas mazumtirgotāja “ICA AB” meitasuzņēmums Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.