Foto – LETA

Ronis sašutis par “airBaltic” reklāmas kampaņu; no padomes atsauc SM pārstāvi 0

Satiksmes ministrs Aivis Ronis sašutis par Latvijas nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” īstenoto reklāmas kampaņu, kas saistīta ar kādreizējās PSRS militārajiem svētkiem – Padomju armijas un Jūras kara flotes dienu. Tādēļ ministrs no uzņēmuma padomes atsaucis Satiksmes ministrijas (SM) pārstāvi Kasparu Briškenu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas

Roņa biroja vadītājs Aivis Freidenfelds aģentūrai BNS pavēstīja, ka Ronis ir paudis sašutumu par “airBaltic” reklāmas aktivitāti ar atlaides kuponu piedāvāšanu lidojumiem, to saistot ar bijušas valsts PSRS militāriem svētkiem – Padomju armijas un Jūras kara flotes dienu. “Uzņēmuma mārketinga un biļešu pārdošanas stratēģijai ir jāatbilst nacionālā pārvadātāja statusam un atbildībai,” uzsvēra Ronis.

Pēc Freidenfelta sniegtās informācijas, satiksmes ministrs ir atsaucis no “airBaltic” padomes Satiksmes ministrijas pārstāvi Kasparu Briškenu, kurš nav pienācīgā līmenī kontrolējis uzņēmuma darbu, lai nepieļautu, ka Latvijas nacionālais aviopārvadātājs popularizē neeksistējošas valsts armijas un jūras kara flotes svētkus, kurus atzīmēja par godu Sarkanās armijas pirmajai uzvarai pār vācu spēkiem pie Narvas un Pleskavas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ronis ir pieprasījis paskaidrojumus no uzņēmuma par faktu, ka 19.februārī tika piedāvātas īpašas atlaides uz lidojumiem 23.februārī, to saistot ar to, ka šī diena visā Austrumeiropā tiek svinēta kā Vīriešu diena.

SM valsts sekretārs Anrijs Matīss aģentūrai BNS pastāstīja, ka ministrija trešdien nosūtījusi “airBaltic” vēstuli ar aicinājumu rīkot akcionāru sapulci, lai varētu pārvēlēt kompānijas padomi. “Precīzu datumu gan pateikt nevaru, jo tas jau ir jautājums “airBaltic” valdei,” piebilda Matīss.

Savukārt komentējot Briškena atsaukumu no padomes, Matīss norādīja, ka Ronim ir visas tiesības tā rīkoties. “Kā zināms, viņš [Briškens] tika ielikts padomē, lai uzlabotu komunikāciju un sadarbību starp kompāniju un SM. Acīmredzot ministrs neuzskata, ka Briškenam pienācīgi izdevies pildīt savus pienākumus, tāpēc viņš pieņēmis šādu lēmumu,” sacīja SM valsts sekretārs.

“airBaltic” korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags aģentūra BNS norādīja, ka viņam pašlaik nav informācijas par SM vēstuli ar aicinājumu rīkot akcionāru sapulci.

Viņš aviokompānijas vārdā atvainojās, ja kādu aizvainojusi “airBaltic” piedāvātā akcija. “Mēs esam aviokompānija, kas aicina cilvēkus ceļot. Iepriekš esam piedāvājuši lidojumu atlaides Helovīna dienā, Valentīna dienā, Kristofera ielas dienā, Vīriešu dienā, Sieviešu dienā, Mātes dienā, 1.septembrī un daudzos citos gadījumos. Ja kādu šie aicinājumi ceļot ir aizvainojuši, mēs no sirds atvainojamies, jo tas bijis neapzināti. Mūsu vienīgais un patiesais iemesls ir veicināt ceļošanu, un mēs turpināsim piedāvāt labākus ceļošanas nosacījumus,” klāstīja Vanags.

Reklāma
Reklāma

“airBaltic” nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Aviokompānija ir dibināta 1995.gadā, un tās lielākais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.