Foto: LETA

RS paralēli “Mobilly” pakalpojumiem ieviesīs savu norēķinu sistēmu par stāvvietām 0

Attīstot e-talona elektronisko norēķinu sistēmu, pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” uz tā bāzes izveidojusi jaunu sistēmu norēķiniem par autostāvvietu izmantošanu Rīgā ar īsziņu un interneta starpniecību, informēja uzņēmuma preses sekretārs Viktors Zaķis.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Lasīt citas ziņas

Zaķis norādīja, ka “Rīgas satiksme” ir izveidojusi jaunu sistēmu, kas uzņēmumam ir ekonomiski izdevīgāka, taču norēķināšanās kārtība par autostāvvietām esošajiem klientiem nemainīsies, jo sadarbība ar “Mobilly” turpinās.

Uzņēmuma pārstāvis skaidroja, ka 2009.gadā Rīgā norēķiniem sabiedriskajā transportā tika ieviesta elektroniskā norēķinu sistēma, kura pēc četru gadu darbības nodrošina arī elektroniskās atslēgas funkcijas skolēnu ieejai atsevišķās Rīgas skolās, skolēna e-kartes darbību, maznodrošināto norēķinus par bezmaksas pusdienām, elektroniskā maciņa funkcijas norēķiniem par Rīgas autostāvvietām, bet no 2014.gada 1.janvāra – arī “Rīdzinieka kartes” darbību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC) tviterī izplatījis paziņojumu, ka lauzt līgumu ar “Mobilly” neviens negrasās. “Rīgas satiksme” pilnveido savu apmaksas sistēmu, jo uzņēmumam tas ir izdevīgāk – privāts starpnieks, kā “Mobilly”, izmaksā dārgāk, jo tam vēl ir jāmaksā komisijas maksa par sniegtajiem pakalpojumiem.

Ušakovs uzsver, ka klientus šīs pārmaiņas neskars – varēs izmantot vai nu “Mobilly”, vai “Rīgas satiksmes” apmaksas sistēmas pakalpojumus. Tam, kurš piedāvās labāku pakalpojuma kvalitāti un cenu, būs arī vairāk klientu.

Tikmēr sociālajos tīklos publiskotajā vēstulē, ko “Rīgas satiksmes” vārdā nosūtījis jaunveidotais uzņēmums “SMSRīga”, norādīts, ka no 2014.gada 1.jūnija “Rīgas satiksme” pārtrauks sadarbību ar SIA “CityCredit” jeb “Mobilly”. Vēstulē arī minēts, ka jaunā sistēma samazinās izmaksas par sms atbildēm, nodrošinās pēcapmaksu un sistēmu regulāri auditēs starptautiska kompānija.

“SMSRīga” norāda, ka sistēmas ieviešanas mērķis ir kontrolēt izmaksas, ietaupīt līdzekļus, veikt stingru autostāvvietu apmaksas uzskaiti un samazināt grāmatvedības darbiem nepieciešamo laiku. “SMSRīga” pakalpojuma izplatīšanu nodrošina “Rīgas satiksmes” meitasuzņēmums SIA “Rīgas karte”, kas ir e-talona ieviesējs un uzturētājs Rīgas sabiedriskajā transportā.

Kā ziņots, “Mobilly” noraizējušies, ka “Rīgas satiksme”, iespējams, plāno atteikties no šī mobilo norēķinu pakalpojuma sniedzēja.

“Pēdējo dienu laikā esam saņēmuši ziņas no “Mobilly” klientiem par to, ka “Rīgas satiksme” ir izsūtījusi paziņojumu, kurā minēts, ka 2014.gada 1.jūnijā tā pārtrauc sadarbību ar “Mobilly” un aicina pievienoties viņu klientu lokam pašu izveidotajā norēķinu sistēmā. Vēlamies informēt, ka “Mobilly” nav saņēmis nekādu oficiālu informāciju par šo lēmumu un mūs ļoti pārsteidz šāda “Rīgas satiksmes” rīcība,” teikts SIA “CityCredit” valdes priekšsēdētāja Kārļa Andersona paziņojumā, kas publicēts “Mobilly” mājaslapā.

Reklāma
Reklāma

Andersons aģentūrai LETA stāstīja, ka pēdējās dienās uzņēmumam zvanījuši daudzi klienti un pauduši satraukumu par “Mobilly” turpmāko darbību, kas arī izraisījis “Mobilly” neizpratni – uzņēmums par “Rīgas satiksmes” plāniem nav ticis informēts. “Klienti uztraucas, ka viņiem būs jāizmanto viena sistēma “Rīgas satiksmes” autostāvvietām, bet “Europark” stāvvietām – cita,” skaidroja Andersons. Ar uzņēmuma mājaslapā publicēto paziņojumu “Mobilly” vēlējušies mudināt Rīgas pašvaldību uzsākt diskusiju par šiem norēķiniem.

“Mobilly” ļauj norēķināties par stāvvietām ar īsziņas vai mobilā telefona aplikācijas starpniecību, izvairoties no maksas automātiem un sīknaudas meklēšanas. “Mobilly” var izmantot ne tikai “Rīgas satiksmes” stāvvietās, bet arī “EuroPark Latvia”, Liepājas, Daugavpils un Carnikavas autostāvvietās, kā arī apmaksāt taksometru, nopirkt vilciena biļetes un citus pakalpojumus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.