Laukos
Bizness

“Rūjienas saldējums” šogad nolūkojis sešus jaunus eksporta tirgus 16


Jaunais Rūjienas saldējums bumbiņās.
Jaunais Rūjienas saldējums bumbiņās.
Foto – Valdis Semjonovs

Saldējuma ražotājs “Rūjienas saldējums” šogad plāno piesaistīt kopumā sešus jaunus realizācijas tirgus, pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Igors Miezis.

“Šobrīd mums ir 14 eksporta valstis, bet plānojam to skaitu palielināt līdz 20,” teica Miezis, piebilstot, ka uzņēmums šogad iecerējis sākt realizēt produkciju NVS un Eiropas valstīs, kur iepriekš “Rūjienas saldējums” produkti nebija pieejami. Tā kā līgumi vēl nav noslēgti, konkrētus tirgus viņš pagaidām neatklāja.

Miezis teica, ka jaunajos tirgos uzņēmums plāno izplatīt saldējuma bumbiņas “Mini Melts”, kā arī realizēt zīmola “Rūjienas saldējums” pamatprodukciju. Jaunajos ārvalstu tirgos būs pieejami tādi paši produkti, kādus uzņēmums realizē arī vietējā tirgū. “Īpaši nepielāgojam produktus konkrētiem tirgiem. Pielāgojam vienīgi iepakojumus, bet speciāli produktus konkrētiem tirgiem neražojam. Nav arī bijis pieprasījums kaut ko specifisku ražot,” teica Miezis.

Uzņēmums produkciju patlaban realizē Baltijas valstīs, Vācijā, Beļģijā, kā arī Polijā, Bulgārijā, Slovākijā, Ungārijā un citās valstīs. Tāpat šonedēļ uzņēmums sācis piegādāt saldējuma bumbiņas “Mini Melts” Dānijai.

Miezis teica, ka pagājušajā uzņēmums būtiski kāpināja eksporta īpatsvaru un pērn tas sasniedza jau 43-45%. Šogad eksporta īpatsvars varētu pārsniegt 50%.

“Rūjienas saldējums” 2016.gadā strādāja ar 1,161 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 240 176 eiro, kas ir 3,2 reizes vairāk nekā pirms gada.

“Rūjienas saldējums” dibināts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir 507 431 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir I.Miezis.

LA.lv