Mobilā versija
Brīdinājums +10.8°C
Guntra, Marianna, Ginters
Otrdiena, 19. septembris, 2017
11. janvāris, 2017
Drukāt

“Ryanair” apsteigusi “Lufthansa” kā Eiropas lielākā aviokompānija (5)

Foto-LETA/AFPFoto-LETA/AFP

Īrijas zemo cenu aviosabiedrība “Ryanair” pērn pirmo reizi apsteigusi Vācijas “Lufthansa”, kļūstot par Eiropas lielāko aviokompāniju pārvadāto pasažieru skaita ziņā, liecina otrdien publiskotie dati.

“Lufthansa” grupa, kurā ietvertas arī lidsabiedrības “Austrian Airlines”, “Swiss” un zemo cenu aviokompānija “Eurowings”, pagājušajā gadā pārvadāja 109,7 miljonus pasažieru, kas ir par 1,8% vairāk nekā pirms gada un visu laiku augstākais līmenis.

Taču tas nav bijis pietiekami, lai pārspētu “Ryanair”, kas jau pagājušajā nedēļā paziņoja, ka tās pārvadāto pasažieru skaits 2016.gadā pieaudzis par 15% – līdz 117 miljoniem, sasniedzot rekordaugstu līmeni.

Lai arī “Lufthansa” joprojām atrodas priekšā saviem zemo cenu konkurentiem ieņēmumu ziņā, “šie dati norāda, ka pasažierus aizvien vairāk viliina “Ryanair” piedāvājums,” norāda aviācijas nozares eksperti.

“Lufthansa” preses pārstāvis gan noliedz, ka noslīdēšana uz otro vienu pārvadāto pasažieru skaita ziņā būtu uzskatāma par nozīmīgu, uzsverot, ka tas ir tikai viens rādītājs starp vairākiem.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. turists visu noformulēja Atbildēt

    Viena lieta gādāt labsajūtu, otra lieta- kalpot par transportlīdzekli. Atšķirība tāda pati, kā starp taksometru un tramvaju. Uzminiet, cik lieto vienu un cik otru. Rianairis ir gaisa tramvajs, Lufthansa joprojām pretendē būt “baltā cilvēka” transportlīdzeklis

  2. Tev ir svarīga labsajūta, bet pakalpojuma sniedzējam ir svarīgi, cik tu par to maksā. Un ne tikai tu viens, bet cik ir ar mieru maksāt masveida patērētājs. Un, ja par varenu labsajūtu ir ar mieru maksāt pieci pilsoņi sotaku, bet par vidēji varenu simts pilsoņi kvartu… Ja proti rēķināt, parēķini, kura veida labsajūtas gādātājiem dzīvosies labāk.

  3. Pakalpojuma kvalitāte ir svarīga lieta, bet vairumam mirstīgo tomēr cena ir vēl svarīgāka. Kamēr līdzīga veida piedāvājumu izmanto pāris procenti, Lufthansa iet uz urrā un SAAB var dzīvot . Ja jāapmierina pāris desmiti procentu, ir tā kā ir. SAAB nosprāga, neskatoties uz kvalitāti, Lufthansa dabūs drusku pierauties.

  4. Ne kvantitate,bet gan pasazieru apkalposanas kvalitate un labsajuta ir galvenais raditajs.

  5. Redz, ko nozīmē mode latviešu valodā atteikties no locījumiem(ja runa ir par zīmoliem). No virsraksta tā arī nekļūst skaidrs, kurš kuru ir pārspējis.

Vēlas oficiālu jaunuzņēmumu dienuStarptautiskā tehnoloģiju un jaunuzņēmumu konference "Digital Freedom Festival" ("DFF") šogad pulcēs apmēram 1300 jaunuzņēmumu un investoru pārstāvju.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+