Mobilā versija
+7.0°C
Elīna, Drosma, Drosmis
Ceturtdiena, 19. oktobris, 2017
18. septembris, 2017
Drukāt

“Ryanair” reisu atcelšana izraisa pasažieru sašutumu (1)

LETALETA

Īrijas zemo cenu lidsabiedrība “Ryanair” ar savu paziņojumu, ka tuvāko sešu nedēļu laikā atcels apmēram 2000 reisu, lai uzlabotu precizitāti, izraisījusi pasažieru sašutumu.

Kā vēstīts, “Ryanair” piektdien paziņoja, ka dienā atcels 40 līdz 50 reisu jeb mazāk nekā 2% no visiem lidojumiem.

“Ryanair” paziņojuma bija norādīts, ka reisu atcelšana nepieciešama, jo aviokompānijai rada problēmas lidmašīnu kavēšanās, kas notiek laikapstākļu un gaisa satiksmes dispečeru streiku dēļ, kā arī kavēšanās, par kurām ir atbildīga gaisa satiksmes kontrole.

Tomēr “Ryanair” arī atzinusi, ka tā ir pieļāvusi haosu darbinieku atvaļinājumu plānošanā, un ka nākamo sešu nedēļu laikā aviokompānijas pilotiem un stjuartiem ir jāpiešķir uzkrātie atvaļinājumi..

Mediji arī ziņo, ka “Ryanair” trūkst pilotu, jo vērā ņemamu skaitu pilotu pārvilinājusi konkurente – Norvēģijas zemo cenu lidsabiedrība “Norwegian Air Shuttle”.

Turklāt līdz šim “Ryanair” ir publicējusi atcelto reisu sarakstu tikai līdz trešdienai, tāpēc pasažieriem, kam paredzēts lidot vēlāk nekā trešdien, nav skaidrības, vai viņu reiss notiks. Tāpat iespējams, ka pasažieri aizlidos uz galamērķi, bet, viņiem tur atrodoties, var tikt atcelts reiss, ar kuru viņiem paredzēts lidot atpakaļ.

Tas izraisījis pasažieru sašutumu.

“Kā gan, velns parāvis, lai zina, vai varēs tikt atpakaļ. Publicējiet pilnu [atcelto reisu] sarakstu nekavējoties!” tviterī ierakstījusi pasažiere Kerola Šofīlda.

Lielbritānijas aviācijas ministrs Mārtins Kalanans paziņojis, ka ir ļoti norūpējies par šādu “Ryanair” rīcību.

“Mēs sagaidām no visām aviokompānijām saistību pret pasažieriem pildīšanu,” viņš uzsvēris.

“Ryanair” ir paziņojis, ka pasažieri bez maksas var mainīt reisu vai saņemt atpakaļ naudu par biļetēm.

Eiropas Savienības transporta komisāre Violeta Bulca paziņoja, ka saistībā ar izveidojušos situāciju notiek informācijas apmaiņa starp “Ryanair” un Briseli, kā arī uzsvēra “Ryanair” ir pienākums ievērot visas pasažieru tiesības atbilstoši ES normām.

Pievienot komentāru

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+