Foto – LETA

Sadārdzinātos par latu
 0

Autotransporta direkcija (ATD) pieņēma lēmumu atlikt maršruta nr. 7073 Meņģele–Madliena–Rīga reorganizāciju, meklējot alternatīvas, kas nesadārdzinātu bijušā Ogres rajona iedzīvotājiem nokļūšanu Rīgā. 


Reklāma
Reklāma

 

RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Lēmumu par maršruta slēgšanu ATD pieņēma pagājuša gada vasarā, raisot satraukumu daudzos Krapes, Lēdmanes, Madlienas, Meņģeles, kā arī Ogres un Rīgas iedzīvotājos. (sk. “LA” 2012. gada 16. novembrī “Uz Rīgu – pa dārgāko ceļu”). Taču patlaban minētais reiss joprojām kursē.

Kā ziņo ATD komunikācijas speciāliste Sandra Maļuha, viena no alternatīvām bija izstrādāt reģionālu vietējās nozīmes maršrutu Ogre–Krape–Madliena–Meņģele, kas būtu identisks reisam nr. 7073, tikai saīsināts – līdz Ogrei. “Tiem, kas no Ogres vēlētos braukt tālāk uz Rīgu, vajadzētu pārsēsties vilcienā vai autobusā. Veicot aprēķinus, secinājām, ka vietējiem iedzīvotājiem tas sadārdzinātu nokļūšanu galvaspilsētā vidēji gandrīz par latu. Tādēļ šī alternatīva nešķiet adekvāta, jārod risinājums, kas būtu iedzīvotājiem tikpat finansiāli izdevīgs kā maršruts, ko vēlamies reorganizēt,” skaidro S. Maļuha.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Iespējams, reiss turpinās kursēt līdz pat vasarai, jo gada pirmajā pusē netiek plānotas izmaiņas,” piebilst S. Maļuha. Neskatoties uz maršruta pagaidu saglabāšanu, ATD nemaina skatījumu par reorganizāciju. “Pārvadātājs informē, ka šā gada janvārī virzienā uz Rīgu tālāk par Ogri devās vidēji līdz pieciem pasažieriem dienā, savukārt pretējā virzienā, no Rīgas tālāk par Ogri – līdz 10 pasažieriem, kas liecina tikai par to, ka starppilsētu maršruta nozīme ir diezgan nosacīta. Lielākā daļa iedzīvotāju joprojām izmanto šo autobusu, lai nokļūtu no Madlienas vai Krapes uz darbu Ogres novada teritorijā,” teic S. Maļuha.

Kamēr lēmums par reorganizāciju ir atlikts, ATD speciālisti ir atvērti priekšlikumiem par sabiedriskā transporta sistēmas uzlabošanu.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.