Foto – Karīna Miezāja

Šadurskis: 100 vidusskolas neatbilst mūsdienīguma kritērijiem 24

IZM izstrādātajiem kritērijiem par mūsdienīgu vidusskolu neatbilst vairāk nekā 100 Latvijas vidusskolu
Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) izstrādātajiem kritērijiem par mūsdienīgu vidusskolu neatbilst vairāk nekā 100 Latvijas vidusskolu, šorīt intervijā LNT atzina izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis (V).

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Tomēr ministrs nevēlējās atbildēt konkrēti par to skolu skaitu, kas kritērijiem atbilstu vai neatbilstu, taču intervijā Latvijas Radio viņš atklāja, ka, piemēram, Rīgā ir vismaz 40 vidusskolas, kas neatbilst ministrijas izstrādātajiem kritērijiem un daļa no minētajām būtu jāapvieno.

“Es saprotu, ka šie lēmumi nebūs populāri, bet ir jāatceras, ka viss tiek darīts, lai skolu tīkls būtu tāds, kas spēj attīstīties un piedāvāt kvalitatīvu izglītību, tādējādi apliecinot sabiedrībai, ka publiskais finansējums izglītībai tiek izlietots mērķtiecīgi,” intervijā Latvijas Radio sacīja ministrs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau ziņots, ka šodien IZM notiks preses konference, kurā ministrija informēs par savu redzējumu par kritērijiem mūsdienīgai vidusskolai.

Kā aģentūru LETA informēja ministrijā, preses konference notiks plkst.10 IZM telpās. Par kritērijiem mūsdienīgai vidusskolai informēs izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis (V).

Kā ziņots, patlaban IZM veic visaptverošu pētījumu, kura mērķis ir nodrošināt objektīvus datus, balstoties uz kuriem pašvaldībām būs iespēja veidot optimālu skolu tīklu. Kā norādīja IZM, pētījums palīdzēs īstenot izglītības politikas noteiktos virsmērķus, paaugstināt izglītības kvalitāti, izveidot efektīvu pārvaldības un finansēšanas sistēmu, līdztekus kompleksi risinot arī skolu tīkla attīstības un pieejamības, kā arī modernas mācību vides izveides un nodrošināšanas jautājumus. Pētījuma gala ziņojums plānots šā gada oktobrī.