Samaksājis jau tūkstoti: Andrejs sūdzas par auto remontu 7

Rīdzinieka Andreja mašīnu piemeklēja ķibele – bija nepieciešama meistaru palīdzība, tāpēc viņš savu automašīnu uzticēja autoservisam Jelgavā. Tomēr šobrīd ar nožēlu atzīst, ka tā bijusi kļūda.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Lasīt citas ziņas

Andreja mašīnai bija nepieciešama stūres pastiprinātāja nomaiņa. Pats auto īpašnieks bija domājis, ka auto servisā būs vien dažas dienas. Tomēr viss stipri ieilga.

Čeku viņš nav saņēmis, nav arī saprotams, kas īsti ar automašīnu ir izdarīts.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Vajadzēs braukt uz normālu servisu,” secina īpašnieks.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs šogad saņēmis jau 17 sūdzības par autoservisiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.