AS “SEB banka” logo.
AS “SEB banka” logo.
Foto: LETA

“SEB banka” slēgusi Ventspils filiāli 1

“SEB banka” slēgusi filiāli Ventspilī, savukārt Kuldīgā “SEB bankas” klientu apkalpošanas centrs no nākamā gada sākuma sniegs tikai konsultācijas un ar skaidru naudu nesaistītus pakalpojumus, aģentūrai LETA pastāstīja bankas ārējās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke.
“SEB bankas” Ventspils filiāles pēdējā darba diena bija 16.decembris.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Lasīt citas ziņas

Panke skaidroja, ka lēmums par bankas filiāles slēgšanu Ventspilī pieņemts, turpinot sekot līdzi izmaiņām klientu paradumos un atbilstoši tam pielāgojot bankas piedāvājumu. Klientiem svarīgākais ir sev vajadzīgos pakalpojumus saņemt ērti un ātri, un to visbiežāk katrs var izdarīt savās mājās vai darba vietā, izmantojot internetbanku, vai arī dodoties pie bankomāta un atstājot nepieciešamību doties uz filiāli vien sarežģītāku jautājumu kārtošanai. Ar katru gadu turpina filiālēs apkalpoto klientu skaits turpina samazināties taču pieaug to klientu skaits, kas bankas pakalpojumus izvēlas saņemt attālinātajos kanālos, liecina “SEB bankas” dati.

Piemēram, atjaunotās maksājumu kartes klienti saņem pa pastu savā dzīves vietā, maksājumus un pārskaitījumus var veikt internetbankā, izņemt skaidru naudu vai to iemaksāt savā kontā – bankomātā. Savukārt konsultācijas un atbildes uz citiem jautājumiem klienti var saņemt pa tālruni, jebkurā diennakts laikā sazinoties ar SEB Klientu centru.

CITI ŠOBRĪD LASA

“SEB bankas” dati liecina, ka pašlaik 99,5% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs.

“SEB bankas” bankomātu un internetbankas terminālu skaits Ventspilī un tās apkārtnē saglabājas līdzšinējā līmenī. Turklāt šogad Ventspilī “SEB banka” izvietojusi vairākus jaunākās paaudzes bankomātus, kas nodrošina gan naudas izmaksu, gan iemaksu. Tie darbojas ar augstāku precizitāti un stabilitāti nekā iepriekšējo paaudžu bankomāti un spēj nodrošināt labāku servisu.

Ventspils filiāles klienti savlaicīgi tika informēti par izmaiņām.

No jaunā gada pārmaiņas gaidāmas arī “SEB bankas” klientu apkalpošanas centrā Kuldīgā. Klientu apkalpošanas centrs pāries uz bezskaidras naudas pakalpojumu formātu un turpmāk fokusēsies uz konsultāciju un citu ar skaidru naudu nesaistītu pakalpojumu sniegšanu mūsu klientiem.
“SEB banka” ir pēc aktīviem ceturtā lielākā banka Latvijā.

“SEB bankas” peļņa Latvijā šogad deviņos mēnešos bija 44,897 miljoni eiro, kas ir pieaugums par 71% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Savukārt SEB grupa šogad deviņos mēnešos Latvijā strādāja ar 42,812 miljonu eiro peļņu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.