Foto – facebook.com/IfYouLikeLatviaLatviaLikesYou

Sēņu bildei Latvijas valsts profilā “Facebook” – 4400 simpātijas visā pasaulē 0

Pagājuši tikai divi mēneši, kopš populārajā sociālajā tīklā www.facebook.com Latvijas Valsts profils “If You Like Latvia, Latvia Likes You” ir bagātināts ar tūrisma sadaļu, taču viena otra ziņa jau sasniegusi rekordlielu interesentu skaitu un pats Valsts profils pieredzējis nebijuši lielu apmeklējumu plūsmu – vairāk nekā 1,2 miljonus skatījumu mēnesī, informē Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Briede.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Par tūrisma sadaļas “Travel in Latvia” pašreizējo rekordisti kļuvusi septembra sākumā ievietotā fotogrāfija ar baravikām, kura sasniegusi 204 tūkstošus interesentu un ieguvusi vairāk nekā 4400 simpātiju klikšķu.

Valsts profilu sociālajā tīklā www.facebook.com izveidoja Latvijas Institūts pirms divarpus gadiem. Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) radītā tūrisma sadaļa LV profilā “If You Like Latvia, Latvia Likes You” tika iemēģināta jūlijā, bet, sākot ar augustu, ik nedēļu tiek sagatavoti un sadaļā publiskoti divi saistoši Latvijas tūrisma stāsti.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Analizējot augusta – pirmā īstā sadaļas darba mēneša – rezultātus, jāatzīst, ka tie ir ļoti iepriecinoši,” uzsver TAVA interaktīvo risinājumu attīstības speciāliste Līna Ivanova. “Visus astoņus augustā ievietotos vēstījumus redzējuši vairāki desmiti tūkstošu cilvēku, piemēram, stāstu par Aglonu – tuvu pie 70 tūkstošiem, Rīgas pilsētas svētku ziņu – vairāk nekā 65 tūkstoši, bet videofilmiņu par mūsu vasaru – pāri par 60 tūkstošiem.”

Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone atzīst: “LI veidotā “Facebook” lapa ir viens no mūsu veiksmīgākajiem projektiem Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšanai, aptverot ārkārtīgi lielu auditoriju. Bija tikai racionāli lapā izveidot arī sadaļu tūrismam, tādējādi īpaši aktualizējot Latviju kā tūrisma galamērķi. Domājam, ka tas dos valstij kā papildu ceļotājus, tā arī ienākumus.”

Tādās pašā domās ir TAVA direktors Armands Slokenbergs, ka tas bijis pareizs lēmums – popularizēt Latvijas tūrismu nevis no jauna radītā interneta vietnē, bet gan tādā, kas jau daudzina Latvijas vārdu. Viņš saka: “Tūrisma sadaļas izveide sociālajā vietnē “If You Like Latvia, Latvia Likes You”, kam jau ir daudz interesentu visā pasaulē, ir ieguvums visiem. Gan valsts profilam populārajā sociālajā tīklā, gan nozarei kopumā, kuras svarīgs darba instruments ir www.latvia.travel datubāze. Nav mazsvarīgi arī tas, ka šāda resursu izmantošana ļauj ietaupīt valsts līdzekļus.”

Tūrisma sadaļa Latvijas Valsts profilā “If You Like Latvia, Latvia Likes You” izveidota ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.