Mobilā versija
-1.7°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
12. septembris, 2012
Drukāt

Skauģis otro gadu kļūst par uzņēmuma vadītāju ar labāko reputāciju

Foto - LETAFoto - LETA

Otro gadu pēc kārtas par uzņēmuma vadītāju ar vislabāko reputāciju iedzīvotāji atzinuši maizes ceptuves “Lāči” īpašnieku un vadītāju Normundu Skauģi, liecina biznesa žurnālā “Lietišķā Diena” publiskotais pētījums, kas tapis sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru “Nords Porter Novelli” un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS.

Otrajā vietā, tāpat kā pērn, ierindojies AS “Dzintars” valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs, trešo vietu topā ieņem “Lido” vadītājs Gunārs Ķirsons, kurš pērn neiekļuva topa desmitniekā. Savukārt ceturto vietu ieņem SIA “Latvijas Mobilais telefons” prezidents Juris Binde. Pirmo topa piecinieku noslēdz “Stendera” vadītājs Jānis Bērziņš.

Kā atzinību “Lāču” vadītājs no “Nords Porter Novelli” un laikraksta “Dienas Bizness” saņēma simbolisku piemiņas balvu – apzeltītu diriģenta zizli, lai arī turpmāk uzņēmuma labais vārds skanētu tikpat plaši.

Taujāts par savas kā vadītāja veiksmes recepti, Skauģis sacīja, ka uzņēmuma panākumi ir visas komandas darba nopelns. Vienlaikus viņš arī atzīst, ka vadītāja loma uzņēmuma publiskajā tēlā ir ļoti nozīmīga, jo iedzīvotāji vēlas zināt, kurš cilvēks ir personīgi atbildīgs par uzņēmuma darbu un ražoto produkciju.

Topa rezultāti liecina, ka labāko reputāciju sabiedrības acīs šogad izpelnījušies uzņēmumu vadītāji no dažādām nozarēm – daļa vadītāju topā augstas vietas ieņem jau otro gadu pēc kārtas, bet topā parādījušās arī jaunas sejas.

“Nords Porter Novelli” valdes locekle Evija Ansonska atzina – lai jau otro gadu kļūtu par vadītāju ar labāko reputāciju, nav obligāti jāvada daudzmiljonu uzņēmums, bet gan jābūt savam unikālam stāstam un vadītāja veiksmes formulai kā Skauģim. “Arī “Top10″ vadītāju saraksts apliecina, ka iedzīvotāji vienlīdz augstu vērtē gan uzņēmuma vadītājus, gan vadītājus-uzņēmuma īpašniekus. Jo vairāk mums būs tādu vadītāju, kas iedvesmo, jo Latvijā būs daudz vairāk jaunu uzņēmēju un profesionālu vadītāju,” uzsvēra Ansonska.

SKDS veiktajā iedzīvotāju aptaujā piedalījās 1005 respondenti, kas sniedza atbildes gan par uzņēmuma vadītāju atpazīstamību, gan novērtēja to reputāciju.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+