Mobilā versija
Brīdinājums -1.4°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Sestdiena, 10. decembris, 2016
4. februāris, 2014
Drukāt

Sociālajam tīklam “Facebook” aprit desmit gadi

Foto - LETA/AFPFoto - LETA/AFP

(FILES) This September 22, 2011 file photo shows Facebook CEO Mark Zuckerberg delivering a keynote during the Facebook f8 Developer Conference at the San Francisco Design Center in San Francisco, California. Facebook reported a loss of 157 million USD on July 26, 2012 in its first earnings after its public offering, as reserves set aside for stock grants offset results largely in line with expectations. The world's biggest social network said that excluding special items, its results for the second quarter showed a profit of 12 cents a share, in line with most forecasts, as revenue rose to 1.18 billion USD. AFP PHOTO/Kimihiro Hoshino/ FILES

Otrdien aprit desmit gadi, kopš Marks Cukerbergs savā Hārvarda Universitātes kopmītnes istabā izveidoja sociālo tīklu “Facebook”, kas šobrīd pārvērsts par biznesu, kura vērtība ir lielāka par autoražotāju “General Motors” un “Ford Motor” vērtību kopā.

Jaunākie dati liecina, ka “Facebook” aktīvo lietotāju skaits sasniedzis 1,23 miljardus, bet pasaulē uzņēmums nodarbina 6337 cilvēkus.

Tikmēr bažas par “Facebook” perspektīvām, kuras saasinājās 2012.gada maijā, kad uzņēmums neveiksmīgi īstenoja akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO), šobrīd ir mazinājušās līdz ar ienākumu pieaugumu.

Kompānijas akciju vērtība pagājušajā nedēļā sasniedza rekordaugstu līmeni 62 dolāru apmērā pēc tam, kad tā bija paziņojusi, ka pērnā gada ceturtajā ceturksnī strādājusi ar 523 miljonu dolāru (384,3 miljonu eiro) peļņu, bet pagājušajā gadā kopumā peļņa veidojusi 1,5 miljardus dolāru (1,1 miljardu eiro).

Uzņēmums norāda, ka apgrozījums ceturksnī palielinājies par 63%, bet reklāmas ieņēmumi auguši par 76%, vairāk nekā pusi no tā nodrošinot mobilajām reklāmām.

Vienlaikus “Facebook” vienmēr bijuši konkurenti, un pēdējā laikā satraukumu radījis tas, ka samazinās vietnes lietošana jauniešu vidū, viņiem pievēršoties jauniem sociālajiem tīkliem.

Reaģējot uz šīm bažām, kompānija par vienu miljardu dolāru iegādājās fotogrāfiju koplietošanas vietni “Instagram”, kā arī īstenoja neveiksmīgu mēģinājumu par trīs miljardiem dolāru iegādāties attēlu saziņas rīku “Snapchat”.

Analītiķi prognozē, ka nākamo desmit gadu laikā kompānija galveno uzmanību pievērsīs pakalpojumu sniegšanas palielināšanai mobilajās ierīcēs un mobilo reklāmas ienākumu paaugstināšanai.

Pievienot komentāru

"Samsung" attālināti atslēgs "Galaxy Note 7"Dienvidkorejas elektronikas firma "Samsung" piektdien paziņoja, ka ASV atslēgs viedtālruņus "Galaxy Note 7", lai piespiestu atlikušos īpašniekus pārtraukt lietot drošības dēļ atsauktās ierīces.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Draugiem Facebook Twitter Google+