Mobilā versija
Brīdinājums -2.7°C
Tenis, Dravis
Otrdiena, 17. janvāris, 2017
30. maijs, 2014
Drukāt

Pirmo Baltijas kanālu soda par vienpusējām ziņām


Foto - LETAFoto - LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) sodījusi Pirmo Baltijas kanālu par ziņu raidījumā “Laiks” izplatīto neobjektīvo informāciju un vienpusēju viedokli par notikumiem Ukrainā ar naudas sodu 3600 eiro, bet vēl tūkstoš eiro lielu sodu piemērojusi par valodas proporcijas neievērošanu, kā to paredz apraides atļauja, informē padome. 3600 eiro ir bargākais naudas sods, ko uzliek par šādu pārkāpumu. Maksimālā summa piemērota, ņemot vērā, ka noticis atkārtots pārkāpums. NEPLP izvērtēja 25. un 26. februāra, kā arī 1., 2. un 4. marta raidījumus un secināja Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma pārkāpumus.

Pievienot komentāru

Sieva ziņo par vīra pazušanu: Rolands devās peļņā uz Vāciju (10)42 gadus vecais Rolands Rumba 10. janvārī pēdējo reizi sazinājās ar sievu, un kopš tā laika par viņu nav nekādu ziņu, liecina
Saimniecībā notika pat EK mācības: PVD neizpratnē par nelaimi Krimuldā (6)Pagaidām nav zināms, kāpēc Āfrikas cūku mēris (ĀCM) skāris cūku novietni “Rukas” Krimuldas novada Krimuldas pagastā, kurā bija 5023 dzīvnieki, šorīt intervijā
Draugiem Facebook Twitter Google+