Foto: fotolia.com

Šogad teju uz pusi audzis pieprasījums pēc korporatīvajām Ziemassvētku ballītēm 0

Latvijā šogad teju uz pusi pieaudzis pieprasījums pēc korporatīvajām Ziemassvētku ballītēm salīdzinājumā ar pagājušo gadu, pastāstīja aptaujātie pasākumu rīkotāju aģentūru pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Lasīt citas ziņas

Aģentūras “Attach” projektu vadītāja Elīna Krēvica pastāstīja, ka šogad pieprasījums pēc ballīšu rīkošanas audzis par aptuveni 30-40%, salīdzinot ar pērno gadu.

“Mums ar nožēlu šogad pat ir nācies dažiem uzņēmumiem atteikt pasākuma organizēšanu, jo nav ne brīvu vietu, ne datumu, lai to spētu noorganizēt no mūsu puses” norādīja Krēvica, piebilstot, ka populārākie datumi šogad ir 12.un 13.decembris, kā arī 19.un 20.decembris.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc “Attach” projektu vadītājas teiktā, šogad īpaši aktīvi pasākumus piesaka arī mazāki uzņēmumi, kas iepriekš Ziemassvētku pasākumus rīkojuši paši.

Vienlaikus viņa norādīja, ka uzņēmumi šobrīd pasākumiem tērē vairāk nekā iepriekš – krīzes laikā. “Vidējā summa ir 80 eiro par vienu cilvēku. Protams, summa ir atkarīga no tā, cik liels ir uzņēmums. Uzņēmums, kurā nodarbināti 100 līdz 150 cilvēki, vidēji tērē līdz 15 tūkstošiem eiro par šādu pasākumu,” skaidroja Krēvica.

Tāpat viņa pastāstīja, ka šogad cilvēki vēlas nestandarta pasākumus. “Cilvēki meklē ko jaunu, nebijušu, speciāli viņiem piemeklētu. Ja agrāk vēlējās pārsvarā klasiskas Ziemassvētku balles, tad tagad iecienītas ir neparastas tematiskās balles. Cilvēki spēlējas ar izteicieniem, dažādām vārdu variācijām, piemēram, vienas kompānijas temats būs “Life like music” (“Dzīve kā mūzika”). Vēl arī būs teātra nakts. Mēs, protams, neliekam spēlēt teātri, bet paši rīkojam, piemēram, ēnu teātri, aktīvus uzdevumus. Šie temati nevienu neierobežo,” klāstīja Krēvica.

Tostarp viņa norādīja, ka tradicionāli iecienītākās ballīšu vietas šogad ir “Dizaina fabrika” un Latviešu Biedrības nams. “Jāpiebilst, ka šogad radusies arī tendence iziet ārpus ierastā, šogad meklējam arī daudz jaunu telpu, kas sākotnēji nemaz nav domātas korporatīvajiem pasākumiem, piemēram, Aspazijas māja Jūrmalā. Cilvēki vēlas ko abstraktu,” sacīja “Attach” projektu vadītāja.

Savukārt kā jaunu tendenci Krēvica minēja arī to, ka cilvēki Ziemassvētku pasākumu laikā nevēlas sēdēt tikai pie galdiem. “Klienti vēlas pasākuma vietā arī ērtus dīvānus, vietas, kur atpūsties, nedaudz paiet maliņā, tā teikt, atpūtas zonu. Tāpat ļoti daudzi grib izdejoties pasākuma laikā, bet nevis tikai pie dīdžeju mūzikas, bet gan dzīvās mūzikas pavadībā. Daudzi arī izsaka vēlmi, lai vakaru vada improvizācijas teātra pārstāvji, ne tikai slaveni pasākumu vadītāji,” viņa teica.

Reklāma
Reklāma

Pasākumu aģentūras “Event Agency” radošā direktore Ieva Vilciņa norādīja, ka šogad pieprasījums pēc Ziemassvētku pasākumiem audzis uz pusi, salīdzinot ar pērno gadu. “Mums ir daudz klientu – lielo uzņēmumu, bet šogad aktīvi piesakās arī mazie uzņēmumi,” teica Vilciņa.

Viņa norādīja, ka mazie uzņēmumi, kuros strādā vidēji 50 darbinieku, Ziemassvētku pasākumam ir gatavi tērēt aptuveni piecus tūkstošus eiro, savukārt lielāki uzņēmumi, kuros strādā no 100 līdz 150 cilvēku – tērē jau desmit tūkstošus eiro.

Vilciņa arī pastāstīja, ka apmēram 15% no visiem klientiem pasākumus rezervējuši jau laicīgi – vasarā. “Tie, kas pasākumus rezervēja jau vasarā ir priviliģētāki, jo vietu, kur svinēt svētkus lieliem uzņēmumiem, nemaz nav tik daudz,” klāstīja “Event Agency” radošā direktore, piebilstot, ka populārākās vietas ir Dzelzceļa muzejs, kultūras pils “Ziemeļblāzma” un viesnīca “Latvija”.

Runājot par pasākumu tematu tendencēm, Vilciņa pastāstīja, ka lielākoties uzņēmumi gaida, lai viņus pārsteidz – gan ar vadītājiem, gan ēdienu, gan mūzikas izvēli. “Rīgas uzņēmumus gan ir grūti pārsteigt, jo tie jau daudz ir pieredzējuši,” piebilda Vilciņa.

Pēc viņas teiktā, daudzi uzņēmumi pasākumos vēlas redzēt arī improvizācijas teātri un sajust Ziemassvētku noskaņu.

Savukārt pasākumu organizēšanas aģentūras “3K Management” projektu vadītāja Ieva Zalbe pastāstīja, ka pieprasījums nav mainījies un ir tikpat liels, cik pērn. “Šogad ir vairāk to cilvēku, kas zvana un iztaujā aģentūras, bet to, kas reāli noslēdz līgumu ir tikpat, cik pērn,” norādīja Zalbe.

Pēc viņas teiktā, šogad ir ļoti grūti ir atrast telpas izīrēšanai, jo to visi jau ir izdarījuši laicīgi un brīvu vietu ir ļoti maz. Tāpat viņa norādīja, ka daudzi uzņēmumi vēlas grandiozus pasākumus, bet neesot gatavi par to maksāt. “Grib kaut ko jaunu, bet nav gatavi maksāt,” atzina “3K Management” projektu vadītāja Ieva Zalbe.

Viņa pastāstīja, ka Ziemassvētku pasākums 100 līdz 150 cilvēku kompānijai ar iekļautu mūziku un ēdieniem vidēji maksā 10-12 tūkstošus eiro. “Populārākās Ziemassvētku ballīšu vietas tāpat kā citus gadus ir viesnīca “Latvija” un “Ziemeļblāzma”, piebilda Zalbe.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.