“Spices” apgrozījumus pērn sasniedzis 211 miljonus 0

Ekonomiskā izaugsme pērn iedrošinājusi iedzīvotājus tērēt vairāk naudas – vidējā pirkuma summa veikalos pieaugusi par 8%, liecina tirdzniecības kompleksa “Spice” apkopotā informācija. Kopumā 2017.gadā t/k “Spice” apgrozījums palielinājies par gandrīz 3%, sasniedzot 211 miljonus eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

T/c “Spice” apgrozījums 2017.gadā pieauga par 3,3% salīdzinājumā ar gadu iepriekš, bet t/c “Spice Home” – par 1,2%. Izaugsmes pamatā ir vidējā pirkuma vērtības pieaugums, jo kopējā pircēju plūsma kompleksā palikusi iepriekšējā līmenī un sasniedz 10,5 miljonus apmeklētāju gadā. T/c “Spice” vidējā pirkuma summa palielinājās par 8%, bet “Spice Home” – par 2%. Tradicionāli lielākus pirkumus apmeklētāji veica gada nogalē. Novembrī vidējā pirkuma vērtība “Spicē”, salīdzinājumā ar 2016.gadu, bija par 14,3% augstāka.

Pērk apakšveļu un zeķes

“Calvin Klein Underwear” veikala ienākšana “Spicē” padarīja vēl daudzveidīgāku tirdzniecības centrā pieejamo apakšveļas piedāvājumu, un nomnieku efektīvāka darbība veicinājusi ievērojamu izaugsmi apakšveļas un zeķu segmentā – par 15,7%. Par 8,7% apgrozījums audzis pakalpojumu segmentā, kur vairāki nomnieki pērn, atbilstoši jaunākajām tendencēm, mainīja veikalu konceptus, veicinot patīkamas iepirkšanās pieredzi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Izaugsmi 4,7% apmērā piedzīvoja delikatešu segments. Atbildot uz augošo pieprasījumu pēc izmeklētām pārtikas precēm, Spicē pērn tika atvērti Spānijas delikatešu veikals “Don Gastronom”, specializēts gaļas veikals – skārnis “Steak Supply” un “Lāču” ceptuves veikals.

Vairāk ēd

“Spice Home” vislabāk veicās elektronikas un IT preču, kā arī hobiju lietu veikaliem, kuru apgrozījums audzis attiecīgi par 10,3% un 8,1%. Līdz ar restorāna “Čili Pizza” un konceptveikala «Es mīlu kafiju» atvēršanu, vairāk nekā divkāršojās ēdināšanas segmenta apgrozījums. Apmeklētāju pieplūdumu pozitīvi ietekmēja arī Pārdaugavā lielākā finanšu sektora izveidošana, kur 550 kvadrātmetrus aizņem kredītiestāžu un valūtas maiņas punktu filiāles.

«Ņemot vērā “Spices” iepriekšējo gadu labos bāzes apgrozījuma rādītājus, gandrīz 3% pieaugums vērtējams ļoti pozitīvi. Vēl jo vērtīgāku to padara fakts, ka apgrozījumu izdevies palielināt pie nemainīgas pircēju plūsmas, kas, valstī aizvien sarūkot ekonomisko aktīvo iedzīvotāju skaitam, acīmredzot tuvākajos gados būs neizbēgama parādība. Esam novērojuši, ka pircēji kļūst racionālāki un iepērkas mērķtiecīgāk. Viņi nāk uz veikalu, zinot, ko vēlas, izvēlas kvalitatīvas preces un cenšas visu nepieciešamo nopirkt vienā reizē, tādējādi taupot laiku uz veikalu apmeklējumu rēķina,» stāsta t/k “Spice” direktore Iveta Lāce.

Palielināt kopējo t/k apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību, kāpinot apgrozījumu uz katru kvadrātmetru.

Peļņa no tūristiem

Apgrozījuma pieaugumu veicināja arī ārvalstu tūristu vērienīgā iepirkšanās. Pērn “Tax Free” pirkumu skaits pieauga par 22%, bet tūristu iztērētās naudas apjoms Latvijas veikalos – par 29%. Ceturtā daļa no visiem “Tax Free” pirkumiem tiek veikti “Spicē”.

Reklāma
Reklāma

2018.gadā t/k “Spice” prognozē apgrozījuma pieaugumu 2-3% robežās, un turpinās strādāt pie jaunu, interesantu zīmolu piesaistīšanas un preču klāsta paplašināšanas. Jau martā “Spice Home” durvis vērs divkārt paplašinātais “Elkor” veikals, kļūstot par lielāko “Elkor” tirdzniecības vietu Pārdaugavā. Divos stāvos 5500 kvadrātmetru tirdzniecības platībā būs izvietoti elektronikas un sadzīves tehnikas veikals “Elkor Tehnika”, mājas preču veikals “Elkor Home” un bērnu preču veikals “Elkor Kids”.

“Šogad “Spice” attīsta tirdzniecības centra esošo objektu interjera un eksterjera rekonstrukcijas projektu kā arī “Spices” paplašināšanas projektu, – balstoties uz aktuālajām industrijas tendencēm pasaulē un vietējā tirgus pieprasījumu, plānojam piedāvāt unikālu skaistuma, labsajūtas, veselības un sporta pakalpojumu klāstu vienuviet. Nākotnē esam iecerējuši attīstīt arī ar atmosfēru un jaunu zināšanu apguvi saistītu piedāvājumu,” tuvākās nākotnes plānus ieskicē I.Lāce.

2018.gadā “Spice” plāno apgrozījuma pieaugumu restorānu un kafejnīcu segmentā. 2017.gada nogalē restorānu un kafejnīcu klāsts tika paplašināts ar dažādu valstu virtuvi, – atvērts Itālijas un Vidusjūras restorāns “D’Arte”, japāņu un Āzijas virtuves restorāns “Kabu”, un mājīgi iekārtotās telpās atgriezās kafejnīca “Sala”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.