Foto-Guntars Pulss

Sportiskā kupeja “Peugeot RCZ R” 0

“Peugeot” kupeja “RCZ” tiek ražota jau vairāk nekā četrus gadus, bet šogad parādījusies īpaši sportiskā versija ar apzīmējumu R. No standarta versijas tā atšķiras ar to, ka ir līdz 270 zirgspēkiem forsēts 1,6 litru turbomotors, zemāka un stingrāka piekare, kā arī sportiskas bremzes.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Lasīt citas ziņas

“RCZ” elegantais siluets ar nedaudz uz priekšu pabīdītu kabīnes pusloku uzreiz atsauc atmiņā “Audi TT”. Starp “RCZ” dizaina pērlītēm jāizceļ viļņotais jumts un aizmugures stikls, kas mašīnas kabīni vizuāli sadala divās daļās. “RCZ R” atšķiras ar nelieliem sportiskiem akcentiņiem vizuālajā noformējumā, bet, ņemot vērā to, ka pie mums šis modelis ir liels retums, reti kurš tā uzreiz atpazīs sportiskāko versiju. Protams, kamēr nesaskatīs maģisko R burtiņu uz radiatora restes.

Tehniski “RCZ” būvēts uz kompaktklases modeļa “Peugeot 308” platformas, izmantojot tos pašus agregātus un mezglus. Līdzību ar bāzes modeli visuzskatāmāk var redzēt salonā, kurš sastāv no tiem pašiem elementiem. Tiesa, interjers izskatās sportiskāk un greznāk. Tas panākts ar ādas apšuvumu priekšējam panelim, sēdekļiem un citām ne tik uzkrītošām detaļām, kā, piemēram, priekšējā paneļa vidū iebūvētajam apaļajam pulkstenim. Kompaktās kupejas sēdvietu formula 2+2 faktiski jau visu pasaka. Tas ir divvietīgs auto ar mazu, neērtu aizmugures sēdeklīti, kurš ikdienā der sīkas rokas bagāžas novietošanai. Tomēr galējas nepieciešamības apstākļos uz neilgu brīdi aiz priekšējā pasažiera var iespraukties vēl kāds neliels un lunkans pasažieris, kuram būs jāpacieš ne tikai šaurība kājām, bet arī ļoti zemais jumts. Pateicoties uz priekšu novirzītās kabīnes koncepcijai, slīpais aizmugures logs sākas uzreiz aiz priekšā sēdošo galvām. Toties bagāžas nodalījums šādam nepraktiskam auto ir gana liels, turklāt tā 384 litru ietilpību var palielināt līdz 663 litriem, ja nolaiž aizmugures sēdekļu atzveltnes.