Pilsētniekam “Golf GTE” var kalpot kā elektromobilis, bet tālākos izbraucienos talkā nāk benzīna motors. Ar pilnu bāku un uzlādētu bateriju iespējams nobraukt 940 km.
Pilsētniekam “Golf GTE” var kalpot kā elektromobilis, bet tālākos izbraucienos talkā nāk benzīna motors. Ar pilnu bāku un uzlādētu bateriju iespējams nobraukt 940 km.
Foto – Guntars Pulss

Konkursa “Latvijas Gada auto 2016” laureāts “Volkswagen Golf GTE” 0

Konkursā “Latvijas Gada auto 2016” papildnominācijā “Latvijas Eko auto 2016” hibrīdauto “Volkswagen Golf GTE” ieņēma otro vietu. Dilemmu – lēti pirkt un diezgan lēti braukt vai dārgi pirkt un ne tikai dabai saudzējoši, bet arī ļoti lēti braukt – žūrija atrisināja par labu mazās klases automobilim “Opel Corsa”, kurš tad arī saņēma Eko auto balvu.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Lasīt citas ziņas

Zīmīgi, ka “Golf GTE” ieņēma otro vietu arī papildnominācijā “Latvijas Sportiskākais auto 2016”, piekāpjoties tīrasiņu sportistam “Honda Civic Type-R”. Tas ir vēl viens apliecinājums “Golf GTE” sportiski ekoloģiskajai dabai, jo sasniegti labi rezultāti divās absolūti pretējās papildnominācijās.

“Volkswagen Golf GTE” ir hibrīdauto, ko iespējams uzlādēt no sadzīves elektrotīkla. Tīrā elektrorežīmā šis auto var nobraukt līdz 50 kilometriem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā zināms, hibrīdauto spēka agregātā ir tradicionālā iekšdedzes dzinēja un elektromotora apvienojums. Tiesa, tīrā elektromobiļa režīmā parastie hibrīdi nevar nobraukt vairāk par pāris kilometriem, tā ka būtībā tie ir tuvāki parastam auto, bet hibrīdtehnoloģija tikai piepalīdz benzīna vai dīzeļmotoram. Savukārt uzlādējamie hibrīdauto elektromobiļa režīmā var nobraukt krietni lielāku attālumu – parasti līdz 50 kilometru. Tiem ir lielākas ietilpības litija jonu baterija, ko iespējams uzlādēt no parastā elektrības tīkla. Līdz ar to šādu uzlādējamo hibrīdu iespējams izmantot kā tīru elektromobili, bet benzīna motors kalpo gadījumiem, kad vienā reizē nepieciešams nobraukt lielāku attālumu.

“Golf GTE” zem motora pārsega ir 1,4 l TSI benzīna dzinējs ar turbokompresoru un tiešās iesmidzināšanas sistēmu, kura jauda ir 150 ZS, kā arī elektromotors ar 102 ZS jaudu. Šo divu dzinēju kombinācija papildināta ar sešpakāpju DSG pārnesumkārbu. Kopējā sistēmas jauda ir 204 ZS, bet maksimālais nobraukums ar pilnu degvielas tvertni un uzlādētu akumulatoru, pēc ražotāja datiem, ir aptuveni 940 km.

GTE ir trešais GT sērijas modelis, kas papildina “Golf” sportiskās versijas GTI un GTD. “Golf GTE” maksimālais ātrums ir 222 km/h, bet līdz 100 km/h tas ieskrienas 7,6 sekundēs.

Tie, kuri ikdienā nobrauc nelielus attālumus, praktiski visu laiku var braukt elektriskajā režīmā. Vakarā tad var vienkārši uzlādēt akumulatoru parastajā mājas rozetē (3 stundas un 45 minūtes, līdz akumulators ir pilnībā uzlādēts).

Atšķirībā no daudziem citiem elektroauto “Golf GTE” ir aprīkots visai sportiski. Standarta aprīkojumā iekļauti LED priekšējie lukturi, kā arī GTI dizaina sporta sēdekļi, daudzfunkcionāla sporta stūre, griestu un sānu paneļu apdare melnā krāsā, augstākā līmeņa informācijas un izklaides sistēma, zils salona apgaismojums, mobilie tiešsaistes pakalpojumi, GTE režīms ar e-boost un elektronisko dzinēja skaņu, pedāļu uzlikas no nerūsējošā tērauda un zilas šuves uz sēdekļiem, stūres un transmisijas sviras.

“Golf GTE” ir ceturtais “Volkswagen” hibrīdmodelis, kas papildina “Touareg Hybrid”, “Jetta Hybrid” un “Passat GTE”.

Automobilim tiek dota piecu gadu garantija, bet akumulatoram – 8 gadu garantija. “Volkswagen Golf GTE” cena ir 37 204 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.