Publicitātes foto

“Staburadze” maina dizainu: piesaka jaunumus desertu un kūku segmentā 0

Konditorejas zīmolam “Staburadze” radīta jauna vizuālā identitāte ar mērķi veicināt zīmola konkurētspēju un attīstību. Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā ieguldīts 41 tūkstotis eiro.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

“Kopš 1910. gada “Staburadze” zīmols nav piedzīvojis ietekmīgas pārmaiņas, bet nu ir pienācis laiks, kad līderim ir jādodas līdzi laikam un jāsper nākamie soļi attīstībā. Jaunā “Staburadze” vizuālā identitāte vēl labāk apliecinās tās personību, vēsturiskās vērtības un mantotās tradīcijas, padarot zīmolu vēl pamanāmāku, pievilcīgāku un konkurētspējīgāku,” saka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” mārketinga vadītāja Aija Ūdre.

Jaunā “Staburadze” vizuālā identitāte būs vienota visam “Staburadze” toršu un kūku produktu sortimentam. 2017. gada pavasarī “Staburadze” arī iepazīstinās ar jaunumiem desertu un siera kūku segmentā. Jau no šī gada pavasara “Staburadze” jaunumi un klasiskās tortes ar jauno zīmola vizuālo identitāti būs nopērkamas “Laima” saldumu veikalos un tirdzniecības vietās visā Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Jau no pašiem “Staburadze” pirmsākumiem tās logotipā bijis attēlots kliņģeris, kas simbolizē zīmola pamatdarbību – konditoreju, un gadu desmitu laikā kļuvis par tā galveno elementu. Veicot Latvijas iedzīvotāju aptauju, tika atklāts, ka “Staburadze” cienītāji pozitīvi vērtē kliņģera simbolu, jo tas stiprina uzticību un pārliecību par “Staburadze” produkcijas stabilu kvalitāti. Savukārt jaunās vizuālās identitātes galvenā krāsa ir violeta. Tā apvieno tradīcijas un mūsdienas, akcentējot “Staburadze” produktu vērtību šodien, kā arī saistās ar svētkiem, izsmalcinātību un augstu kvalitāti,” uzskata kompānijas pārstāve Aija Ūdre.

“Staburadze” konditorejas meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 tūkstošus toršu. Pirmssvētku laikā to skaists sasniedz pat 17 tūkstošus. Pašlaik “Staburadze” produktu portfelī ir teju 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Staburadze” saldētās tortes ar zīmolu “Old Town Bakery” jau vairāk nekā trīs gadus tiek eksportētas uz Vāciju, ASV, Lielbritāniju, Īriju, Kaļiņingradu, Kanādu, Itāliju un Austrāliju.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. No 2015.gada 31.decembra “Orkla” grupā strādā 14670 darbinieku. “Orkla” apgrozījums 2015.gadā bija 3,6 miljardi eiro (NOK 33,2 miljardi).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.