Ēriks Stendzenieks. Foto – LETA
Ēriks Stendzenieks. Foto – LETA
Ēriks Stendzenieks. Foto – LETA

Stendzenieks pārdevis savu reklāmas uzņēmumu “Mooz!” 2

Reklāmas aģentūra “McCann” no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu “Mooz!”, aģentūru LETA informēja “McCann” pārstāvji.
Aģentūras iegādes darījuma summa netiek atklāta.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “ASV aizliedz ar likumu, Latvijā tirgo uz katra stūra!” Brīdina par zīdaiņiem bīstamām precēm 13
Lasīt citas ziņas

“McCann” pārstāvji uzsvēra, ka, nostiprinot līderpozīcijas Latvijas reklāmas tirgū, uzņēmums iegādājies Stendzenieka reklāmas aģentūru “Mooz!”, kuras pievienošanās “McCann” grupai ļaušot ne vien stiprināt radošo pusi, bet arī daudz mērķtiecīgāk strādāt ārvalstu tirgu apgūšanā.

Ar šo darījumu “McCann” grupa, turpinot iesākto biznesa stratēģiju, – zem viena jumta apvienot nozares spožākos talantus, lai klientiem piedāvātu efektīvākos risinājumus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ērika vadītās komandas izcilība vienmēr ir bijis radošums, ko esam gadiem redzējuši neskaitāmās kampaņās. Jaunie papildu spēki palīdzēs mums iekarot Eiropas tirgu un to izdarīt arī mūsu klientiem,” uzsvēra “McCann” grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš.

Savukārt Stendzenieks skaidroja, ka esot noslēdzies 23 gadus ilgs klasiskas reklāmas aģentūras biznesa cikls, kura gaitā radītas daudzas Latvijā ikoniskas reklāmas kampaņas, piemēram, Latvijas pievienošanās Eiropas Savienībai, CSDD, “Rimi”, Eiro ieviešana Latvijā un citas.
“”Mooz!” kļuvis par apbalvotāko reklāmas aģentūru Baltijā ar atzinību Kannu un citos reklāmas festivālos. Savukārt es pievērsīšos individuālām konsultācijām reklāmas, komunikāciju un zīmola stratēģiju jomā. Tas nozīmē vairāk laika un vairāk uzmanības katram klientam, kā arī ģimenei un sev,” norādīja Stendzenieks.

Pēc viņa teiktā, “McCann” grupa patlaban tirgū attīstās visstraujāk, un pauda pārliecību, ka šis uzņēmums visaugstākajā kvalitātē turpinās un stiprinās “Mooz” standartus un kultūru.

Par “McCann Rīga” jauno izpilddirektori apstiprināta līdzšinējā “Mooz!” vadītāja Vita Gaisma. Radošo komandu turpinās vadīt “McCann Rīga” partneris un radošais direktors Valters Jonāts.

Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, “McCann Rīga” 2017.gadu noslēdza ar 1,54 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa aizvadītajā gadā sasniedza 101 388 eiro.

Reklāmas aģentūra “McCann Rīga” ir daļa no “McCann” komunikācijas grupas uzņēmumiem Latvijā. Grupas uzņēmumi nodrošina zīmolu stratēģijas konsultācijas, dizaina, sabiedrisko attiecību un mediju plānošanas risinājumus.

“McCann Rīga” pilnībā pieder SIA “McCann WorldGroup”, kas savukārt pieder Siliņam (60%) un Aināram Ščipčinskim (40%). SIA “McCann WorldGroup” pilnībā vai daļēji pieder astoņi uzņēmumi – “McCann Rīga” (100%), “Golin Riga” (40%), “BrandBox” (49,8%), “White Label” (90%), “Division” (100%), reklāmas aģentūra “Lowe Age” (100%), “M Live” (100%) un “Inspired” (3,02%).

Reklāma
Reklāma

“Firmas.lv” dati liecina, ka SIA “Mooz!” līdz šim piederēja Stendzeniekam (95%) un Gaismai (5%). Pērn uzņēmums strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu un 139 590 eiro peļņu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.