×
Mobilā versija
-17.4°C
Alma, Annemarija
Svētdiena, 25. februāris, 2018
14. februāris, 2018
Drukāt

Stingrāk uzraudzīs iepazīšanās portālu darbību (4)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad par vienu no prioritārajām uzraudzības jomām izvirzījis iepazīšanās portālu darbību, informēja PTAC.

Pēc centrā paustā, mūsdienās iepazīšanās portāli kļuvuši par vienu no populārākajiem veidiem, kā iepazīties ar jauniem cilvēkiem un atrast dzīves partneri. Tomēr PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgiem, reģistrējoties tiešsaistes iepazīšanas portālos, un rūpīgi iepazīties ar portāla lietošanas noteikumiem, lai par tā izmantošanu nenāktos pārmaksāt.

PTAC norādīja, ka lielākajā daļā iepazīšanās portālu ir iespējams par maksu iegādāties papildu iespējas un uzlabot savu profilu. Līdz ar to PTAC atgādināja, ka, izmantojot maksas pakalpojumus tiešsaistes iepazīšanās platformās, patērētājiem ir tiesības atteikties no pakalpojuma 14 dienu laikā. Šajā laikā pakalpojuma sniedzējam ir jāatgriež patērētāja samaksātā nauda, taču ne vienmēr tas notiek pilnā apmērā.

“Piemēram, ja patērētājs ir izmantojis platformu, lai sazinātos un apskatītu citu lietotāju profilus, pakalpojuma sniedzējs argumentē, ka iepazīšanās vietne ir sākta lietot un pakalpojuma sniedzējam ir tiesības saņemt samaksu par sniegto pakalpojumu. Pakalpojuma maksa bieži vien sasniedz 50% no abonementa maksas, dažos gadījumos pat vairāk. Pakalpojuma sniedzēji minētos cenrāžus pamato ar apgalvojumu, ka šāda tipa pakalpojumā svarīgākais ir iegūto kontaktu skaits, nevis platformā pavadītais laiks,” vēstīja PTAC.

Centrs aicina patērētājus brīdī, kad ir nolemts pārtraukt iepazīšanās portāla lietošanu, rūpīgi izlasīt noteikumus par atteikšanos no abonementa, kas parasti norādīti abonementa noteikumu beigās un maza izmēra tekstā. PTAC uzsvēra, ka profila dzēšana var arī nenozīmēt automātisku abonementa izbeigšanu, jo dažādiem pakalpojumu sniedzējiem atšķiras kārtība kādā tiek pagarināts platformas lietošanas abonements.

“Piemēram, dažas platformas pagarina abonementu automātiski, bet citas informē patērētāju pirms abonementa pagarināšanas. Neuzmanīgāks lietotājs var šādas nianses nepamanīt un uzskatīt, ka tiešsaistes iepazīšanās platformas lietošanu ir pārtraucis, lai gan joprojām turpinās platformas abonements un pieaug pakalpojuma rēķins,” sacīja PTAC, aicinot patērētājus pārliecināties, vai attiecīgajā interneta portālā ir sniegta informācija par strīdu risināšanas kārtību.

Minētā iemesla dēļ, šogad viena no PTAC prioritārajām uzraudzības jomām ir iepazīšanās portāli, kuru pārbaužu rezultāti būs zināmi pēc vairākiem mēnešiem.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Atraduši ar problēmu – kādi tur vēl abonementi?! Var taču nemaksāt un viss.

Draugiem Facebook Twitter Google+