“Superb” izskatās pēc solīda sedana, lai gan patiesībā ir praktisks liftbeks.
“Superb” izskatās pēc solīda sedana, lai gan patiesībā ir praktisks liftbeks.
Publicitātes foto

“Superb” trešais iznāciens 2

Konkursa “Latvijas Gada auto”  žūrijai šī ir ļoti atbildīgu lēmumu nedēļa. Jānosauc gan papildnomināciju uzvarētāji, gan lielā fināla septītnieks, lai par vietu sadalījumu tajā lemtu konkursa noslēguma pasākumā.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Grūta izvēle, jo visi 30 konkurenti neapšaubāmi atbilst visaugstākajiem 21. gadsimta autobūves kritērijiem. Tomēr lielas ir “Superb” izredzes finālā iekļūt – kā izcilam ietilpības, komforta un demokrātiskas cenas apvienojumam.

“Škoda Superb” otrās paaudzes modelis savulaik ieguva titulu “Latvijas Gada auto 2008”, bet šogad konkursā piedalās jau trešās paaudzes “Superb”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Čehu autofirmas flagmanim vairs nav savdabīgais divdaļīgais bagāžnieka vāks, kas vērās vai nu kā sedanam, vai kā hečbekam – kopā ar visu logu. Tagad “Suberb” ir liftbeks, kas izskatās pēc sedana. Tāpat kā agrāk pieejams arī “Superb Combi” ar universāļa 
virsbūvi.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju trešās paaudzes “Superb” paaudzies nedaudz lielāks – auto ir par 6 mm augstāks, 28 mm garāks un par 50 mm platāks. Riteņu bāze pieaugusi par 80 mm, un tagad tā ir 2841 mm, kas ir par 150 mm vairāk nekā jaunākajam “Passat”. Interjers ir atturīgs un ļoti kvalitatīvs.

Bagāžnieks ar 625 litru ietilpību, ko iespējams palielināt līdz 1760 litriem, nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, “Superb” nodrošina iespaidīgu kravas nodalījumu. Savukārt universālim “Superb Combi” ir 660 litru bagāžnieks, ko iespējams palielināt līdz 1950 litriem, nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes.

Čehi ir īpaši piedomājuši par praktiskumu, izstrādājot neskaitāmus par “Simply Clever” dēvētus risinājumus, kas cita starpā arī atvieglo mantu ievietošanu un nofiksēšanu bagāžniekā. Salonā un bagāžniekā ir daudz dažādu nodalījumu, kabatu un turētāju, kas palīdz auto uzturēt kārtībā un droši nofiksē mantas, lai tās nemētātos apkārt.

Automobilim pieejams visai plašs dzinēju un transmisiju klāsts – sākot ar pieticīgu 1,4 litru benzīna motoru un beidzot ar jaudīgiem divlitru benzīna vai dīzeļa turbomotoriem. Transmisija: sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, sešpakāpju vai septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba; priekšējo vai visu riteņu piedziņa.

“Škoda Superb” sākuma cena ir 19 990 eiro, bet universāļa “Superb Combi” sākuma cena ir 21 090 eiro.