Šādi izskatās viltus vēstule, kas it kā sūtīta no bankas.

“Swedbank” klientiem atkal mēģina izvilināt internetbankas paroles 0

Vairāki “Swedbank” klienti ir saņēmuši krāpnieciskus elektroniskā pasta sūtījumus it kā bankas vārdā ar saiti uz viltus mājas lapu, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas kodu kartes paroles.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Lasīt citas ziņas

“Aicinām nekādā gadījumā to nedarīt un par šādiem e-pastiem informēt banku. Bankas pārstāvji pateicas Paldies vērīgajiem klientiem, kas to jau izdarījuši!” teikts bankas izplatītājā paziņojumā.

Jebkuru šaubu vai aizdomu gadījumā banka aicina klientus nekavējoties sazināties ar banku, lai pārliecinātos par e-pasta autentiskumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Atcerieties galveno finanšu drošības internetā likumu: banka nekad nezvanīs, nesūtīts e-pastu un nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. Banka arī nekad nelūdz ievadīt visas internetbankas paroles,” uzsvērts paziņojumā.

Vairāk informācijas par datu drošības sargāšanu varat atrast “Swedbank” mājas lapā. Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr jāsazinās ar banku.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.