VAS “Latvijas Dzelzceļš” darbinieks.
VAS “Latvijas Dzelzceļš” darbinieks.
Foto – LETA

“Swedbank” piešķirs “Latvijas dzelzceļam” 32 miljonus eiro lokomotīvju modernizācijai 2

AS “Swedbank” noslēgusi līgumu ar VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) par divu ilgtermiņa kredītu piešķiršanu uz 10 un 15 gadiem ar kopējo summu 32,26 miljoni eiro lokomotīvju modernizācijas finansēšanai, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Lasīt citas ziņas

Lai veiktu sava maģistrālā dīzeļlokomotīvju parka atjaunošanu un samazinātu dīzeļlokomotīvju 2M62U remontu izmaksas, LDz meitassabiedrība SIA “LDz ritošā sastāva serviss” līdz 2019.gada februārim plāno modernizēt 14 šāda tipa dīzeļlokomotīves.

LDz viceprezidents Aivars Strakšas: “Šis ir lielākais līdz šim veiktais mūsu lokomotīvju parka modernizācijas projekts, kura mērķis uzlabot lokomotīvju efektivitāti. Tas ir ļoti nozīmīgs ieguldījums Latvijas dzelzceļa konkurētspējas stiprināšanā.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Pirmās lokomotīves tika modernizētas par pašu līdzekļiem, taču, lai turpinātu šo projektu, LDz nolēma izsludināt publisku iepirkumu par ilgtermiņa aizdevuma saņemšanu modernizācijas finansēšanai.

Swedbank valdes loceklis Reinis Rubenis: “”Latvijas Dzelzceļš” ir ļoti nozīmīgs uzņēmums Latvijas transporta nozarē un tautsaimniecībā kopumā, tāpēc esam gandarīti līdzdarboties Latvijas infrastruktūras attīstībā”.

“LDz ritošā sastāva serviss” jau veicis daļēju manevru lokomotīvju parka modernizāciju, kas sevi ir attaisnojusi, jo modernizācijas izmaksas ir aptuveni uz pusi mazākas nekā jaunu lokomotīvju iegāde. Turklāt maģistrālo lokomotīvju 2M62U modernizācija ļaus būtiski palielināt vilces jaudu, pārvadāt smagākus vilciena sastāvus, samazināt remontu un tehnisko apkopju skaitu, kā arī iegūt modernas, videi draudzīgas lokomotīves. Šobrīd jau pabeigts pirmās lokomotīves remonts un modernizācija un tiek veikti regulēšanas un iestatīšanas darbi, kam drīzumā sekos sertifikācijas procedūra.