“Swedbank” administratīvā ēka “Saules akmens”.
“Swedbank” administratīvā ēka “Saules akmens”.
Foto: LETA

“Swedbank” plāno Konsultāciju centra filiāli Ventspilī, pēta arī Latgali 0

Īstenojot pirms trim gadiem uzsākto Reģionālās pieejamības programmu, papildu bankas pilnvērtīgu un pieejamu finanšu pakalpojumu nodrošināšanai reģionos “Swedbank” īsteno arī jaunu darbavietu radīšanu reģionos, portālu la.lv informēja bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
Lasīt citas ziņas

Veiksmīga Konsultāciju centra filiāles izveide Valmierā, kur kopumā ir radītas 40 jaunas darba vietas, rosinājusi izpētīt un īstenot ieceri šādas struktūrvienības veidot arī citos Latvijas reģionos.

Patlaban jaunas Konsultāciju centra filiāles izveide ir uzsākta arī Ventspilī. Kā nākamās Konsultācijas centra filiāles vieta patlaban tiek izpētīta arī Latgale.

CITI ŠOBRĪD LASA

Plānots, ka nākotnē “Swedbank” reģionālajās Konsultāciju centra filiālēs strādās vismaz 30% no visas attālinātās apkalpošanas darbinieku komandas.

“Mūsdienās iedzīvotāji un uzņēmumi vēlas saņemt pakalpojumus sev ērtā laikā un vietā. Arī bankas klienti arvien vairāk savus finanšu jautājumus vēlas risināt attālināti – internetā vai pa tālruni -, līdz ar to pieaug Konsultāciju centra zvanu un arī dažāda veida sarakstes apjoms. Turklāt būtiski, ka darbinieki, kas veic šādas funkcijas, var strādāt plašā ģeogrāfiskā pārklājumā: svarīga ir piemērota infrastruktūra, kā arī darbinieku atrašanas iespējas ar attiecīgām kompetencēm. Redzam, ka arī šādā darbavietu izveidošanā varam un gribam arvien plašāk raudzīties visas Latvijas mērogā, tādējādi gan atrodot vērtīgus kolēģus visā Latvijā, gan atbalstot reģionālo nodarbinātību un attīstību,” saka Vadims Frolovs, “Swedbank” Klientu servisa pārvaldes vadītājs.

“Swedbank” Konsultāciju centrā klientiem tiek nodrošinātas efektīvas un ērtas attālinātās konsultācijas par bankas pakalpojumiem dažādos kanālos. Mainoties klientu paradumiem, arvien vairāk klientu vēlās saņemt konsultācijas, izmantojot jauno saziņas kanālu – tērzētavu (chat) internetbankā un arī sociālos tīklus. Valmieras Konsultāciju centra filiāles komanda piedāvā klientiem tieši rakstiskās konsultācijas.

Plānots, ka “Swedbank” Konsultāciju centra filiāle Ventspilī koncentrēsies uz klientu-privātpersonu zvanu apkalpošanu, kā arī atbildēs uz rakstiski uzdotajiem jautājumiem. Ventspilī jau ir piemeklēta Konsultāciju centra vajadzībām piemērota ēka, un uzsākta darbinieku uzrunāšana un atlase.

Kopumā “Swedbank” Konsultāciju centrā strādā 180 darbinieki, kuri katru dienu saņem teju 3500 klientu zvanu, 1000 rakstisko jautājumu, nodrošina finanšu konsultācijas par bankas pakalpojumiem gandrīz 700 klientiem, kā arī konsultē par finansēšanas iespējām aptuveni 500 klientus dienā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.