Foto-LETA

“Swedbank” sper nākamo soli – klientus gaida vairāki jaunumi 0

“Swedbank” jau tuvāko nedēļu laikā plāno laist klajā savu jauno lietotni, kas jau 300 000 Latvijas iedzīvotāju nodrošinās iespēju pie kases norēķināties ar viedtālruni.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Jaunā lietotne, kura izstrādāta ciešā sadarbībā ar aktīvākajiem bankas klientiem, nodrošinās arī zibmaksājumus, ļaus apstiprināt darījumus ar pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju, kā arī vizuāli būs pielāgota mūsdienu tendencēm.

Bankas aplēses liecina, ka esošo “Swedbank” mobilo lietotni, kura līdz vasaras beigām automātiski atjaunosies uz jauno, šobrīd Latvijā izmanto jau 415 000 klientu.
CITI ŠOBRĪD LASA

No tiem vairākums – ap 70% – ir “Android” tālruņu īpašnieki, kuriem turpmāk būs iespēja nenēsāt līdzi maksājumu karti.

“Daudziem klientiem mūsu mobilā lietotne ir kļuvusi par primāro veidu, kā izmantot bankas pakalpojumus – pāris pēdējo gadu laikā esam novērojuši stabilu 50% lietotāju skaita pieaugumu. Lietotnes pieaugošā popularitāte mudina spert soli un piedāvāt nākamo inovāciju, kas bankas pakalpojumus mobilajās ierīcēs padarīs vēl pieejamākus un ērtāk lietojamus,” pauž “Swedbank” Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

Jaunā lietotne gandrīz pus miljonam “Swedbank” aplikācijas lietotāju Latvijā ļaus izdarīt vairāk nekā iespējams jebkuras citas vietējās bankas lietotnē.

Tajā būs iestrādāta iespēja autorizēties un apstiprināt darījumus par summu līdz 100 eiro ar biometrisko autentifikāciju – pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanas tehnoloģiju.

Tas ir ne tikai drošs, bet arī ērtāks un ātrāks veids, kā digitālajā vidē apstiprināt identitāti un veikt darījumus.

Savukārt ar atsevišķa logrīka palīdzību lietotāji varēs ērti apskatīt savu konta atlikumu, nemaz neatverot lietotni.

Jaunajā lietotnē būs arī tādas jaunas funkcijas kā zibmaksājumi un mobilie bezkontakta maksājumi.

Zibmaksājumi ļaus lietotājiem veikt zibenīgus naudas pārskaitījumus ne tikai “Swedbank” lietotāju starpā, bet arī uz jebkuru citu banku, kas atbalsta zibmaksājumus.

Savukārt mobilie bezkontakta maksājumi “Android” tālruņu īpašniekiem ļaus norēķināties par pirkumiem ar telefonu, fizisko norēķinu karti atstājot makā.

Tā kā arvien vairāk klientu pauž vēlmi un gatavību norēķināties ne tikai ar telefonu, bet arī citām viedierīcēm (piemēram, sporta aprocēm un viedpulksteņiem), “Swedbank” klientus gaida arī citi jaunumi.

Proti, jau drīzumā bezkontakta norēķini būs pieejami ierīcēs, kas atbalsta “FitBit Pay” un “Garmin Pay” funkcionalitāti.

Vienlaikus tiek attīstītas arī citas tehnoloģijas, lai pasaulē populāras ikdienas norēķinu iespējas padarītu pieejamas arī Latvijas iedzīvotājiem.

V. Frolovs piebilst, ka jaunās lietotnes izstrādāšanas laikā klientiem bija iespēja izmantot tās izmēģinājuma versiju – “Swedbank 2019”. No šiem klientiem saņemtās atsauksmes palīdzēja bankai labāk saprast klientu vajadzības un attiecīgi pielāgot lietotnes izstrādes plānu.

Reklāma
Reklāma

“Protams, pēc jaunās lietotnes ieviešanas tehniskie darbi nebeigsies – tā kā tehnoloģijas attīstās visu laiku, mēs turpināsim strādāt pie tā, lai pilnveidotu lietotnes funkcijas un padarītu to mūsu klientiem arvien ērtāku. Ja lietotājs savā ierīcē ir aktivizējis automātisko atjaunināšanu, līdz vasaras beigām esošā “Swedbank” lietotne automātiski atjaunināsies uz jauno. Tuvojoties brīdim, kad jaunā lietotne būs pieejama, mēs klientus informēsim personīgi,” norāda Vadims Frolovs.

Klienti, kuri vēlas iepazīt jaunās lietotnes funkcijas un interfeisu pirms jūlija, “Google Play” vai “App Store” var lejupielādēt tās izmēģinājuma versiju – “Swedbank 2019”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.