Tad kāda jēga reklāmām?
 0

Mediji prātuļo radio un televizorus aplikt ar trīs latu nodokli katru mēnesi. Tikmēr elektrība, gāze, degviela kļūst arvien dārgāka. Malkas piegāde tuvojas pašas malkas vērtībai.

Reklāma
Reklāma

 

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

No Latvijas aizmukušo cilvēku skaits tuvojas pusmiljonam. Vairāk nekā puse no Latvijas iedzīvotājiem dzīvo zem iztikas minimuma līmeņa. Ja radio, televīzijas centrālie kanāli tiktu aplikti ar trīs latu nodokli, mēs neietu balsot absolūti ne par vienu partiju. Mūsdienu pasaulē jebkuras valsts televīzija, radio ir valdības politikas ideoloģijas spogulis, tribīne, no kuras tiek informēta tauta par labiem un sliktiem darbiem, tādēļ valdībai par ēterā reklamēto informāciju vajadzētu maksāt pašai. Tad kāda gan var būt jēga visām uzbāzīgajām reklāmām? Medijiem jāmāk pašiem pelnīt naudu. Kā to izdarīt, jādomā tautas kalpiem, kam tauta to ir uzticējusi darīt.

 

Ar cieņu, pensionārs M. Siliņš, bezdarbniece V. Kirilova, bezdarbniece L. Mitrofanova, bezdarbniece R. Bartkeviča Jēkabpils novada Ābeļu pagastā

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.