Mobilā versija
Brīdinājums +1.6°C
Haralds, Almants
Trešdiena, 22. februāris, 2017
29. decembris, 2014
Drukāt

“Tallink”: mūsu kuģiem būtu izdevīgāks Latvijas, nevis Igaunijas karogs

Foto - LETAFoto - LETA

Igaunijas prāmju operators “Tallink Grupp” uzskata, ka tā kuģiem Igaunijas karogs nav izdevīgs un pieļauj iespēju, ka “Tallink” kuģiem varētu būt citu valstu, tostarp Latvijas, karogi, intervijā aģentūrai BNS atzina “Tallink Grupp” valdes priekšsēdētāja vietnieks Andress Hunts.

“Karogs – tā ir valsts pazīme, kas liecina par to, ka valstij ir interese par jūrlietām. Šodien mēs neredzam, ka Igaunijā šajā ziņā notiktu izmaiņas, kas ļautu piesaistīt vairāk kuģu zem Igaunijas karoga,” sacīja Hunts.

“Atrašanās zem Igaunijas karoga nedod nekādu būtisku efektu. Vienlaikus Somija, Zviedrija, Latvija izrāda atbalstu kuģiem ar saviem karogiem, tā kā mēs teorētiski varētu pārreģistrēt savus kuģus ar to karogiem,” teica “Tallink Grupp” valdes priekšsēdētājs.

Viņš sacīja, ka Igaunijas valsts dotē kravu pārvadājumus ar kuģiem, lai gan valstij nav savas kravas kuģu flotes. Savukārt uz “Tallink” prāmi maršrutā Paldiski – Kapelšēra, kura pamatfukcija ir kravas automašīnu pārvadāšana, Igaunijas valsts dotācija neattiecas, jo uz prāmja ir pasažieru vietas, kas domātas kravas auto vadītājiem.

“Tallink Grupp” flotē ir 18 kuģu, no tiem 11 kruīzu kuģi, pieci ātrgaitas kuģi un divi kravas kuģi. Prāmji kursē ar zīmoliem “Tallink ” un “Silja Line”. Kompānijā strādā 6700 cilvēku Latvijā, Igaunijā, Zviedrijā, Somijā, Vācijā un Krievijā. Ik gadu kompānija kopumā pārvadā vairāk nekā 9,3 miljonus pasažieru.

Pievienot komentāru

Putnu gripas dēļ Vītiņu pagastā saimnieki bažījas par cāļiem (1)Visām vistām un zosīm jāiztur trīs mēnešu ieslodzījums
Cenas noteic turīgākie: Zemgalē un Latgalē zeme dārgāka (1)Lauksaimniecībā izmantojamai zemei cenas noteic turīgākie zemnieki
Pasaulē
Pieaug saražotā siera un biezpiena apjoms; mocarellai - uzvaras gājiensSaskaņā ar provizoriskajām aplēsēm, pērn Latvijā saražotas 41 500 tonnas siera un biezpiena, kas ir 7,5% pieaugums salīdzinājumā ar 38 600 tonnām
Draugiem Facebook Twitter Google+