“Fabia” trešās paaudzes modelis izskatās visai pievilcīgi, bet “Fabia Combi” pa gabalu var viegli sajaukt ar “Octavia Combi”.
“Fabia” trešās paaudzes modelis izskatās visai pievilcīgi, bet “Fabia Combi” pa gabalu var viegli sajaukt ar “Octavia Combi”.
Publicitātes foto

Tautas auto no Čehijas 1

“Škodas” jaunie modeļi pie mums tiek gaidīti ar lielu interesi. Čehu folksvāgeni ir iecienīti ne tikai Šveika dzimtenē – arī Latvijā šīs markas spēkrati ir starp pirktākajiem.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Šogad tirdzniecībā nonācis jaunākais “Škodas” mazās klases modelis “Fabia” piecdurvju hečbeka versijā, bet drīzumā parādīsies arī universālis “Fabia Combi”.

“Škoda Fabia” trešās paaudzes iznākšana ir gana nozīmīgs notikums visas Eiropas mērogā, jo mazās klases segments kontinenta lielākajos tirgos ir viens no lielākajiem. Tāpat kā priekšgājēja, jaunā “Fabia” pieejama ar piecdur­vju hečbeka vai universāļa virsbūvi. Vizuāli jaunais modelis kļuvis solīdāks un nopietnāks, bet šķautņainais dizains ieturēts tādā pašā stilā kā jaunākajai “Octavia”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Škoda Fabia” hečbekam bagāžnieka ietilpība ir 330 litru. “Combi” versijai ir 530 litru tilpuma bagāžnieks, bet, nolaižot aizmugures sēdekļus, veidojas 1395 litru kravas telpa. Tas ir labākais rādītājs klasē. Jaunā “Fabia Combi” ir par 10 mm garāka, 90 mm platāka un 31 mm zemāka nekā iepriekšējās paaudzes modelis. Salīdzinot ar līdzīgas komplektācijas priekšgājēju, trešā “Fabia Combi” ir par 61 kg vieglāka.

Arī vadītāja vietas ergonomika ir augstā līmenī, tā ka ērti iekārtoties pie stūres nav problēmu. Mašīnā ir gana plaši un komfortabli ne tikai priekšā sēdošajiem, bet arī aizmugures pasažieriem. Salonā netrūkst dažādu sīklietu novietņu. Noteikti jāatzīmē bagāžas nodalījuma lieliskais iekārtojums ar daudz un dažādām sīklietu novietnēm un slēpnīšiem, kā arī ikdienā parocīgiem vedamo mantu turētājiem. Jāteic, ka “Combi” versijā “Fabia” mierīgi var kalpot par ģimenes automobili. Kā mūsdienās bieži mēdz teikt – mazā klase vairs nav maza.

Gaitā jaunā “Fabia” demonstrē praktiski visiem “Volkswagen” plašās saimes ražojumiem raksturīgu precizitāti un stingrību.

Automobilim ir pie­ejams plašs modernā drošības un komforta aprīkojuma klāsts. Papildu aprīkojumā ir pat avārijas bremzēšanas asistents, kas pats nobremzē automašīnu, lai izvairītos no sadursmes ar priekšā braucošo.

“Škoda Fabia” pieejami sešu veidu “Volkswagen” koncerna jaunās paaudzes mazie dzinēji – 1 l un 1,2 l 
benzīna motori ar 60, 75, 90 un 110 ZS jaudu, kā arī 1,4 l turbodīzeļi ar 90 vai 105 zirgspēkiem. Mazjaudīgākie benzīnnieki un dīzeļi tiek komplektēti ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet spēcīgākajam benzīna motoram pienākas sešpakāpju mehānika. Jaudīgākajam benzīna motoram un 90 zirgspēku dīzelim pieejama arī septiņpakāpju DSG automātiskā pārnesumkārba.

“Škoda Fabia” sākuma cena ir 9790 eiro, bet “Fabia Combi” nopērkams, sākot no 10 785 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.