Taxify. REUTERS/LETA

“Taxify” lietotāju skaits pasaulē sasniedz 10 miljonus 0

Eiropā vadošās un straujāk augošās taksometru izsaukšanas platformas “Taxify” kopējais lietotāju skaits sasniedzis jau 10 miljonus. Nepilnu piecu gadu laikā kopš uzņēmuma dibināšanas tas spējis pārliecinoši iekarot pasaules tirgu, apsteidzot virkni konkurentu un izpelnoties starptautisku atpazīstamību, portālu LA.lv informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 53
Veselam
Cik bieži drīkst veikt rentgenu? Noskaidrojam! 17
Lasīt citas ziņas

Šobrīd “Taxify” aplikāciju izmanto 10 miljoni lietotāju visā pasaulē, no kuriem 5 miljoni ir Āfrikas kontinentā. Uzņēmumā strādā jau vairāk nekā 500 darbinieku visā pasaulē, savukārt vadītāju skaits, kuri izmanto “Taxify” aplikāciju, sasniedzis 500 tūkstošus. Daļa no viņiem “Taxify” platformu izmanto kā pilna laika darbu, bet citiem tā kalpo kā papildu ienākumu avots.

“Taxify daudzējādā ziņā ir kļuvis par Baltijas biznesa veiksmes stāstu. Tas ir viens no retajiem Eiropas spēlētājiem, kas spējis sevi pieteikti industrijā, kur galvenokārt darbojas tikai ASV un Āzijas uzņēmumi. Mēs esam pierādījums tam, ka iekarot pasaules tirgu iespējams arī bez miljardus vērtiem ieguldījumiem. Tā vietā esam investīcijas tērējuši apdomīgi, fokusējoties uz platformas lokalizāciju. Ar prieku varam secināt, ka “Taxify” lietotāju skaits pēdējo sešu mēnešu laikā ir dubultojies, kas liecina par to, ka mūsu mērķtiecīgā fokusēšanās uz Eiropu un Āfriku ir atmaksājusies,” komentē Taxify līdzdibinātājs un valdes priekšsēdētājs Markus Villigs.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Taxify” 2013. gadā dibināja tobrīd 19 gadus vecais Markus Villigs, un šobrīd tas kļuvis par straujāk augošo uzņēmumu savā nozarē, apkalpojot miljoniem klientu un palielinot veikto braucienu skaitu par vidēji 20% ik mēnesi. “Taxify” darbojas jau vairāk nekā 20 pasaules valstīs, galvenokārt Eiropā un Āfrikā, taču jau šogad uzņēmuma plānos ietilpst ienākšana vairākās Austrālijas un Meksikas valstīs, kā arī darbības atjaunošana Apvienotajā Karalistē.