Ekonomika
Īpašums

“Tele2” investēs 300 000 eiro klientu centru attīstībā 0

Publicitātes foto

Līdz gada beigām vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” plāno atjaunot 6 klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 000 eiro. Pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas 13. oktobrī ir atvērts Jelgavā, tirdzniecības centrā “VIVO centrs”. Tajā ieguldīti 40 000 eiro, ziņo uzņēmums.

Rekonstruētais “Tele2” centrs Jelgavā, līdzīgi kā citviet atjaunotie, aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, lai nodrošinātu ne tikai modernu iepirkšanos un iespēju izmēģināt jaunākās ierīces, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu.

“Līdz šī gada beigām plānojam vēl rekonstruēt mūsu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no mūsu klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu un mums ir svarīgi, lai viņi pie mums justos ērti un gaidīti,” saka “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.

“Tele2” centru koncepts, ko uzņēmums pakāpeniski ievieš visā valstī kopš 2016. gada otrās puses, paredz centru aprīkojumu ar visjaunākajām tehnoloģijām, ērtu produktu izvietojumu, visplašāko viedpalīgu, aksesuāru un, protams, telefonu izvēli.

Rekonstruētais “Tele2” centrs Jelgavā apmeklētājus gaidīs darba dienās un brīvdienās no plkst. 09.00 līdz 21.00.

LA.lv