Publicitātes foto

“Tele2” investēs 300 000 eiro klientu centru attīstībā 0

Līdz gada beigām vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” plāno atjaunot 6 klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 000 eiro. Pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas 13. oktobrī ir atvērts Jelgavā, tirdzniecības centrā “VIVO centrs”. Tajā ieguldīti 40 000 eiro, ziņo uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 107
Lasīt citas ziņas

Rekonstruētais “Tele2” centrs Jelgavā, līdzīgi kā citviet atjaunotie, aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, lai nodrošinātu ne tikai modernu iepirkšanos un iespēju izmēģināt jaunākās ierīces, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu.

“Līdz šī gada beigām plānojam vēl rekonstruēt mūsu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no mūsu klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu un mums ir svarīgi, lai viņi pie mums justos ērti un gaidīti,” saka “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tele2” centru koncepts, ko uzņēmums pakāpeniski ievieš visā valstī kopš 2016. gada otrās puses, paredz centru aprīkojumu ar visjaunākajām tehnoloģijām, ērtu produktu izvietojumu, visplašāko viedpalīgu, aksesuāru un, protams, telefonu izvēli.

Rekonstruētais “Tele2” centrs Jelgavā apmeklētājus gaidīs darba dienās un brīvdienās no plkst. 09.00 līdz 21.00.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.