Foto: LETA/AFP

“Tele2” izved no pacietības klienti, četru mēnešu laikā nespējot salabot telefonu 4

“Šā pirkuma dēļ esmu pazaudējusi nervus,” izmisusi savu stāstu sāk Laidzes pagasta iedzīvotāja Ieva. Pirms četriem mēnešiem sieviete dēlam nopirkusi telefonu. Tiklīdz dāvana nonākusi puikas rokās un pirkums ieslēgts, sākušās problēmas. Telefons nav bijis lietojams, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Kāda būs Ukraina 5-10 gadus pēc kara? Zelenskis aicina nefantazēt, bet divas lietas viņš apsola
Lasīt citas ziņas

Problēmas radušās mirklī, kad telefons pieslēgts WiFi. Tas uzreiz sācis nereaģēt [uzkārties], ekrāns kļuvis tumšs, un nav bijis iespējams veikt kādas darbības.

Ieva telefonu nogādājusi Talsu “Tele2” centrā, kur to arī iegādājusies. Izstāstījusi situāciju, darbiniece telefonu pieņēmusi un nogādājusi remontā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tā bija pirmā, bet ne pēdējā reize ar līdzīgu scenāriju. Pēc dažām dienām Ieva saņēmusi iepriecinošu ziņu, – telefons salabots. Atbraucot mājās, konstatējusi, ka tas tomēr neiet. Kā pati saka, šobrīd Talsu “Tele2” centrā esot kā pastāvīgā kliente.

Bijusi izmisumā un palīdzību meklējusi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Pārstāve ieteikusi telefonu nogādāt kādam citam neatkarīgam ekspertam.

Tā arī darījusi. Meistars konstatējis, ka telefons nedarbojas. Jāpiebilst, ka pirmajā reizē pēc “Tele2” remonta sievietei paziņoja, ka nekādi defekti nav konstatēti. Mērs bijis pilns, tāpēc Ieva atkārtoti devusies uz “Tele2” centru Talsos un defektus demonstrējusi darbiniekiem. Viņi apstiprinājuši, – problēma ir.

Ieva jūtas izvesta no pacietības, tāpēc nevēlas remontu, bet gan iztērētos 399 eiro.

“Tele2” pārstāvis Gints Peičs raidījumam stāsta, ka klientes lūgums uz pilnu ierīces nomaiņu tika noraidīts. Tā vietā piedāvāts garantijas remonts, jo tas ir ekonomiski izdevīgāks.

“Tele2” politika esot šāda: ja telefons nodots remontā, eksperti tam veic vienotas pārbaudes. No sākuma pārinstalē. Pēc tam dod klientam to testēt. Ja defekts nav novērts, tiek veiktas nākamās darbības, lai to novērstu.

Šajā gadījumā jau trīs reizes nav bijis iespējams defektu novērst, tāpēc Ievai zudusi ticība, ka telefons varētu iet. Tomēr “Tele2” pārstāvis vēlas aicināt saprast, ka garantijas remonts iekļauts pakalpojumā un tas ir jāizmanto. Protams, ja tiešām tiek konstatēts, ka iegādāts ražošanas brāķis, nauda tiek atmaksāta.

Reklāma
Reklāma

Telefonam konstatēts peldošs defekts, kuru neesot tik viegli atrast un salabot. Ieva piekritusi atkārtoti nodot telefonu remontā. Ja tas atkal nedarbosies – nekas cits neatlikšot, kā uzsākt tiesvedību par defektu nenovēršanu un pieprasīt iztērēto naudu.

Pēc sižeta pārraidīšanas “Tele2” sabiedrisko attiecību pārstāvis portālam LA.lv atsūtīja šādu skaidrojumu:

“”Rakstā ir minēts, ka telefona defektu nav izdevies novērst trīs reizes: “Šajā gadījumā jau trīs reizes nav bijis iespējams defektu novērst, tāpēc Ievai zudusi ticība, ka telefons varētu iet”.

Taču reālā situācija ir tāda, ka defektu neizdevās noteikt tikai pirmajā reizē, savukārt, kad klients pie mums vērsās otrajā reizē, defektu fiksējām un piedāvājām veikt garantijas remontu, no kura klients atteicās. Trešo reizi klients pie mums vērsās 2 nedēļas vēlāk un piekrita veikt remontu.

No savas puses vēlējāmies piebilst arī to, ka mums ir jāievēro telefona ražotāja noteiktā remonta/maiņas politika un šajā gadījumā telefona maiņu nevarējām piedāvāt, jo defekts bija novēršams salīdzinoši īsā laikā”.

Plašāk pievienotajā sižetā:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.