Foto – Shutterstock

Visi “Tele2” klienti saņems kompensāciju 1

Mobilo sakaru operators “Tele2” par 3.-4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk kā 600 000 eiro apmērā. Kompensācijas tiks piešķirtas visiem “Tele2” klientiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Britu pulkvedis: “Viņš blefo par kodolieročiem. Jo ātrāk mēs to sapratīsim, jo ​​labāk” 140
Lasīt citas ziņas

Traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, “Tele2 AB” grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju “Tele2” klientiem veikt zvanus un sūtīt SMS no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā plkst.19.

Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.-4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par 10 eiro, par kompensācijas mehānismu paziņojusi kompānija.

CITI ŠOBRĪD LASA

Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.

Pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.

Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem “Tele2” piešķir 20 GB mobilos datus, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.

“Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies,” komentē “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Par kompensāciju saņemšanu “Tele2” informēs ar SMS palīdzību šīs nedēļas laikā. Ja gadījumā klients nav saņēmis īsziņu, taču laika periodā no 3. līdz 5. augustam bijis ārzemēs, jāsazinās ar “Tele2” klientu atbalsta dienestu – zvaniem, atrodoties Latvijā, tālr.1600, savukārt zvaniem no ārzemēm tālr. +37129560600.

“Tele2” ir mobilo sakaru līderis Latvijā, un uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. “Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas, kas ir viens no telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. “Tele2 AB” grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs. “Tele2” ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.