Mobilā versija
Brīdinājums +0.5°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
16. jūlijs, 2015
Drukāt

Tendences: Tīmekļa reklāmai pievienot reklāmu mobilajā telefonā un viedajā televīzijā

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Latvijas iedzīvotāji TV un video saturu aizvien biežāk izvēlas straumēt tiešsaistē, nevis skatīties zilajos ekrānos, liecina digitālās reklāmas uzņēmuma “Adbox” apkopotās tendences.

Starptautiskās informācijas un mērījumu kompānijas “Nielsen” nesen publicētie dati liecina: 63% Latvijas iedzīvotāju tiešsaistē skatās tieši video saturu un tas kļūst aizvien populārāks jaunās auditorijas vidū.

Galvenā tendence ir, ka lietotāji pārorientējas no video skatīšanās tīmeklī uz video vērošanu viedajās ierīcēs.

“Pults pavēlnieki tagad ir kļuvuši par skārienjutīgās tastatūras pavēlniekiem, kas nereti vēlas ne tikai skatīties piedāvāto saturu, bet arī iesaistīties viedokļa izteikšanā par redzēto,” komentēja “Adbox” pārstāvis Andris Rēders.

Ja uzņēmēji vēlas ieguldīt reklāmā ar pārliecību, ka tā sasniegs mērķauditoriju, tad ir vērts sekot līdzi pārmaiņām iedzīvotāju ieradumos.

„Latvijā 2014.gada sākumā viedā televīzija veidoja mazāk nekā 45% no kopējā apmeklējuma, tagad šis īpatsvars sasniedzis 57%, kas skaidrojams ar filmu patēriņa dabisko vidi,” sacīja tiešsaistes kinoteātra “Megogo.net” Baltijas reģiona vadītājs Andžejs Pjateckis.

Saskaņā ar “Megogo.net” datiem lietojumprogrammu skaits pastāvīgi pieaug, un tikai Latvijā vien sasniedz 76 tūkstošus, bet visā pasaulē – vairāk nekā sešus miljonus.

Reklāmdevēji rīkojas pārdomāti, ja veic daudzplatformu izvietošanu, pievienojot tīmekļa reklāmai arī reklāmu mobilajā tālrunī un viedajā televīzijā. Kontakts ar auditoriju šajās platformās ir kvalitatīvāks, ņemot vērā skatīšanās procentus un iesaisti. Tas saistīts ar to, ka mobilajos tālruņos un viedajā televīzijā pagaidām ir mazāk reklāmu, norādīja Pjateckis.

“Plānojot video reklāmas, vairs nevar likt visas olas vienā groziņā. Ja uzņēmums patiesi vēlas būt drošs, ka ir sadzirdēts un saredzēts, jāizvērtē nepieciešamība daļu budžetu novirzīt video reklāmai tiešsaistē. Tāpat mums jāpatur prātā, ka daudzi skatītāji paralēli TV ekrānam lieto citas ierīces un auditorijas uzmanība ir dalīta, proti, uzvar tuvākais ekrāns,” rezumēja “Adbox” pārstāvis Rēders.

Pievienot komentāru

Revolūcija, kas nes attīstību un briesmasTāpat kā cunami vilni, cilvēki digitālās tehnoloģijas sākumā vilni apbrīno, neapzinoties tā spēku un ātrumu
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Draugiem Facebook Twitter Google+