Mobilā versija
+5.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
21. janvāris, 2015
Drukāt

“The Interview” ieņēmumi internetā pārsniedz 40 miljonus dolāru

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Kinostudijas “Sony” komēdijas “The Interview” ieņēmumi no straumēšanas un digitālajām lejupielādēm pārsnieguši 40 miljonus ASV dolāru (34,5 miljonus eiro), otrdien paziņoja studija.

“Sony” pārstāvis Maikls Lintons nodēvēja to par “nozīmīgu sasniegumu”, jo neviena cita internetā izlaistā filma līdz šim nebija guvusi tik lielus panākumus.

Filma arī ieguvusi aptuveni sešus miljonus dolāru (5,2 miljonus eiro) no biļešu pārdošanas mazajos kinoteātros, kur tika izlaista Ziemassvētku laikā. Lielās kinoteātru ķēdes atteicās demonstrēt filmu bailēs no hakeru izteiktajiem draudiem.

Kinolentes uzņemšanas budžets bija 44 miljoni dolāru (38 miljoni eiro), kā arī vēl vairāki desmiti miljoni dolāru tika iztērēti mārketingam.

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu. Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas, pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+