Avārijas izraisītā kravas auto šoferis no Polijas Mihals Jablonskis, kura vadītais spēkrats ietriecās riteņbraucēju grupā uz Vidzemes šosejas pie Garkalnes.
Avārijas izraisītā kravas auto šoferis no Polijas Mihals Jablonskis, kura vadītais spēkrats ietriecās riteņbraucēju grupā uz Vidzemes šosejas pie Garkalnes.
Foto – LETA

Tiesa no apcietinājuma atbrīvo Garkalnē avāriju izraisījušo kravas auto šoferi no Polijas 2

Rīgas apgabaltiesa šodien nolēma no apcietinājuma atbrīvot šoferi no Polijas, kura vadītais spēkrats pirms pāris nedēļām ietriecās riteņbraucēju grupā Garkalnē.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai 188
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Kā ziņots, 26. oktobrī uz Vidzemes šosejas Garkalnē, Polijas pilsoņa vadītai kravas automašīnai “Scania” saduroties ar vieglo automašīnu “Opel Vectra”, tā pēc sadursmes ietriecās vairākos riteņbraucējos, kuri bija devušies treniņa braucienā. Vieglā automašīna bija pavadošā automašīna riteņbraucēju grupai. Aiz tās aizvējā brauca 12 gadus vecs zēns, kurš cieta vissmagāk.

Par notikušo ir sākts kriminālprocess, un tiek noskaidroti negadījuma apstākļi. Rīgas rajona tiesa Polijas pilsonim iepriekš nolēma piemērot apcietinājumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Par ticamāko Garkalnes avārijas iemeslu Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Kvalifikācijas daļas priekšnieks Juris Teteris Latvijas Radio nosauca distances neievērošanu aiz citas kravas automašīnas, jo Polijas kravas auto vadītājs nav spējis nobremzēt pirms riteņbraucēju grupas. Kā stāstīja Teteris, sākotnējā informācija liecina, ka negadījuma galvenais iemesls bija drošas distances neievērošana starp Polijas kravas automašīnu un priekšā braucošo kravas auto. Kad priekšā braucošais auto mainījis braukšanas joslu, Polijas autovadītājs tuvu savā priekšā ieraudzījis riteņbraucēju grupu, kuras priekšā vairs nav spējis nobremzēt.

Šo versiju kā ticamāko Latvijas Televīzijas raidījumam “Rīta panorāma” iepriekš apstiprināja arī Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Artis Velšs, kurš piebilda, ka dati, kas iegūti no kravas automobiļa tahogrāfa, norāda arī uz atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu.

Šobrīd ir zināms, ka 1966.gadā dzimušais kravas automašīnas vadītājs ir ievērojis atpūtas un darba grafikus, tādēļ šajā jomā pārkāpumi konstatēti nav. Zināms arī tas, ka vadītājs nav bijis alkoholisko dzērienu ietekmē.

Šobrīd kriminālprocesā turpinās izmeklēšana, un tikai pēc ekspertīzēm un izmeklēšanas beigām būs iespējams noteikt pilnīgi precīzus notikušā apstākļus.

Autovadītājam izvirzīta apsūdzība par ceļu satiksmes izraisīšanu ar smagām sekām, par ko var piemērot brīvības atņemšanu uz laiku līdz desmit gadiem.