LETA

Tiesa par labu LTV no “Reklāmas aģentūras “Persona”” piedzen vairāk nekā 200 000 latu 0

Rīgas apgabaltiesa šodien daļēji apmierināja VSIA “Latvijas Televīzija” (LTV) prasību strīdā ar SIA “Reklāmas aģentūra “Persona””, par labu LTV kopumā piedzenot 211 403 latus, informēja apgabaltiesas preses sekretārs Aigars Bērziņš.

Reklāma
Reklāma

 

Notriektā tautumeita 6
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Lasīt citas ziņas

Apgabaltiesa par labu LTV piedzina pamatparāda summu un tiesāšanās izdevumus minētās summas apmērā. Pilns tiesas spriedums būs pieejams 24.septembrī, un pēc tam to 20 dienu laikā lietas dalībnieki varēs pārsūdzēt Augstākajā tiesā.

Tāpat apgabaltiesa šodien noraidīja atbildētājas pretprasību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Saskaņā ar LTV pilnvarotā pārstāvja Mārtiņa Rinča iepriekš teikto parāda piedziņa no reklāmas aģentūras tiek veikta par diviem līgumiem. Prasīto summu veido daļēji neveiktie maksājumi, kā arī līgumsods. LTV prasīja 215 414 latus.

Kā ziņots, pēc reklāmas aģentūras toreiz apgalvotā, LTV nepamatoti lauzusi līgumu par ekskluzīvajām tiesībām tirgot reklāmas laiku hokeja klubu Rīgas “Dinamo” un “Rīga” spēļu translācijās un nav pildījusi ne šī līguma, ne iepriekš noslēgtā līguma par reklāmas tiesībām pasaules futbola čempionāta laikā nosacījumus.

Uzņēmuma vadītāja Tatjana Horoševa iepriekš sacīja, ka uzņēmējai situācija ir neizprotama jau no pirmās sadarbības dienas un pasaules futbola čempionāta laikā LTV veica darbības, kuras neatbilda noslēgtā līguma nosacījumiem – līgumā bija iekļauta pozīcija, ka, ja LTV būs kādi reklāmdevēji, šī summa tiks atskaitīta no līguma kopējās summas.

“Tādēļ tas pēc pāris nedēļām arī tika mainīts, bet tikai par divu sponsoru summu. Trešā reklāmdevēja nauda no līguma netika atskaitīta, aizbildinoties ar iepriekš labajām LTV un sponsora attiecībām. Mūsu vislielākā kļūda bija, ka uzreiz nereaģējām uz LTV atsūtīto vēstuli, kurā viņi lūdza piedošanu par šādu soli, neko konkrētu neminot, un neizvirzījām pretenzijas. Izlēmām, ka par to aprunāsimies pēc čempionāta beigām, kad būs vairāk laika domāt par šādām niansēm. Taču reālu paskaidrojumu no LTV tā arī neesam saņēmuši,” iepriekš stāstīja Horoševa, piebilstot, ka reklāmas aģentūrai pēc tam tika samaksāti 20 108 lati.

Kā iepriekš rakstīja laikraksts “Diena”, iespēju par miljonu eiro jeb vairāk nekā 700 000 latu iegādāties LTV sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas vēlāk ļautu tirgot reklāmas hokeja klubu Rīgas “Dinamo” un “Rīga” spēļu translācijās, guvusi firma, kas uz lielo aģentūru fona izskatās salīdzinoši necila.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.