Mobilā versija
-2.4°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
11. augusts, 2016
Drukāt

TM: ar mediācijas palīdzību var risināt ar banku radušās domstarpības (1)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Maksātspējas grūtībās nonākušiem banku klientiem tiek piedāvāta iespēja vērsties Konsultāciju un mediācijas centrā un ar banku radušās domstarpības risināt, izmantojot mediāciju, informē Tieslietu ministrija.

Kopš Konsultāciju un mediācijas centrs 2015.gada novembrī uzsāka savu darbu, ir sniegtas konsultācijas vairāk nekā 400 personām, kā arī ir bijuši veiksmīgi mediācijas gadījumi.

Mediācija ir uz vienošanos vērsts sarunu process, kas notiek ar neitrālas un neatkarīgas personas – mediatora – starpniecību. Tā var būt piemērota, ja ir svarīgi panākt tādu vienošanos, kurā ir sabalansētas klienta un bankas intereses vai ja līdzšinējās sarunās ar banku nav panākti konstruktīvi risinājumi, kā arī citos gadījumos, kuru piemērotība mediācijai tiek izvērtēta individuālas konsultācijas ietvaros. Mediācija ir brīvprātīgs sadarbības process, kuram nepieciešama visu strīdā iesaistīto pušu – gan klienta, gan bankas -piekrišana.

Sekmīgas mediācijas rezultātā iespējama arī vienošanās starp klientu un banku par parāda daļēju atmaksu un atbrīvošanu no atlikušās saistību daļas.

Konsultāciju un mediācijas centra sniegtās konsultācijas un mediācijas pakalpojumi ir bezmaksas. Centrs arī nodrošina sertificēta mediatora piesaisti un sedz mediācijas izdevumus.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. vajadzēja rakstīt “mediTācija”.

"Mežvidu" tomātu karaļi pārstrādās arī ogas un kaņepes (6)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi.
Pasaulē
Gribējām, kā labāk, sanāk, kā vienmēr: Valsts izģērbj mazo uzņēmēju (10)Iecere no nākamā gada 1. janvāra noteikt minimālo sociālās apdrošināšanas iemaksu līmeni izpelnījusies ievērojamu pretestību, jo uzņēmēji brīdina, ka labie nodomi var beigties ar bēdīgām sekām.
Draugiem Facebook Twitter Google+