Foto – Raimonds Volonts

Trešās paaudzes “Twingo” 1

Arī jaunajam “Renault” mazauto “Twingo” Latvijas Gada auto pretendentu kopējais pasākums aizvadītajā nedēļas nogalē uzskatāms par pirmo uznācienu vietējās publikas priekšā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli”
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Lasīt citas ziņas

Pirmās paaudzes “Twingo” parādījās 1993. gadā un ar nelieliem uzlabojumiem uz konveijera noturējās gandrīz 15 gadus. Otrās paaudzes modelis vairs nebija tik savdabīgs un atraktīvs, taču arī ir uzskatāms par gana veiksmīgu. Jaunais trešās paaudzes “Twingo” atkal pārsteidz ar savdabīgiem tehniskiem risinājumiem un interesantu dizainu. Šim mazauto tagad ir piecas durvis, bet dzinējs ir novietots aizmugurē zem bagāžnieka grīdas. Līdz ar to tam tagad ir aizmugures riteņu piedziņa, bet no pusasīm atbrīvotie priekšējie riteņi ļauj īstenot ļoti mazu apgriešanās rādiusu. Koncepcijas maiņa skaidrojama ar to, ka jaunais “Twingo” ir “Renault” un “Daimler” firmu sadarbības auglis. Drīz parādīsies jaunie “Smart” modelīši, kas būs tuvi “Twingo” radinieki.

Kā jau mazu izmēru auto pieklājas, “Twingo” ir ideāli piemērots braukšanai pilsētas ielās, tomēr arī uz lielceļiem tas saglabā augstas manevrēšanas spējas, dinamiskumu un stabilitāti. Automobilīša garums ir 3,59 metri, bet riteņu bāze 2,49 metri, kas, racionāli konstruējot, ļāvis izveidot gana ērtu un ietilpīgu salonu. Interjera noformējums ir diezgan rotaļīgs, taču vieglās līnijas rada plašuma sajūtu. Jāteic, ka plašums salonā tik nelielu ārējo gabarītu mašīnā ir pirmajā brīdī pat pārsteidzošs. Lielā mērā par to gādā salīdzinoši augstā sēdpozīcija. Kā jau mūsdienās mazajā klasē ierasts, interjera noformējumā tiek piedāvātas ļoti plašas iespējas gan krāsu salikumu, gan aprīkojuma ziņā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Renault Twingo” pieejami divi trīscilindru benzīna dzinēji: viena litra atmosfēriskais motors ar 70 zirgspēku jaudu un 0,9 litru turbomotors, kas attīsta 90 zirgspēkus.

Automobiļa sākuma cena ir 9353 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.