Trešās paaudzes “Yaris” – mazā klase, bet ar “televizoru” 0

Mazās klases jaunpienācējs – trešās paaudzes “Toyota Yaris” – japāņu firmai ir nozīmīgs modelis, jo ir visvairāk pārdotais Eiropas tirgū. Pagājušā gada beigās no “Toyota Motor Europe” rūpnīcas konveijera Francijas pilsētā Valansjēnā noripoja divmiljonais Eiropā saražotais “Yaris”.


Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Lasīt citas ziņas

Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunais “Yaris” vizuāli kļuvis pieaugušāks. Auto tiek ražots trīsdurvju un piecdurvju versijās. Tas, ka priekšā sēdošajiem par šaurību šādas klases mašīnā būtu grēks sūdzēties, vairs sen nav pārsteigums, taču arī aizmugures pasažieriem “Yaris” piedāvā plašumu un ērtības.

Bagāžas nodalījuma tilpums ir 286 litri, kas ir par 14 litriem vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Bagāžniekam ir dubultā grīda. Augstākajā stāvoklī zem tās veidojas apslēpta nelielu mantu glabātava, kas ir visai ērti ikdienā. Ja svarīga maksimāla bagāžnieka ietilpība, grīdu var viegli pārlikt zemāk. Garāku priekšmetu pārvadāšanai aizmugures sēdekļu atzveltnes var nolocīt pa daļām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Salona noformējums ir patīkams, galvenais akcents ir priekšējā paneļa viduskonsolē iebūvētais 6,1 collu skārienjutīgs ekrāns. Ar šā ekrāna palīdzību var regulēt daudzas automobilī nepieciešamās komforta funkcijas. Tāpat ar ekrānu ir savienota atpakaļgaitas kamera, radio un CD atskaņotājs ar sešiem skaļruņiem, kā arī “Bluetooth” un USB lietošanas iespēja. Papildaprīkojumā pieejama navigācijas sistēma kopā ar dažādām tiešsaistes un lietojumprogrammām.

Gaitā “Yaris” ir gana komfortabls, vadāmība ir patīkama, viegli prognozējama un droša. Pilsētas apstākļiem piemērotākā ir versija ar 1,33 litru “Dual VVT-i” benzīna dzinēju komplektā ar bezpakāpju transmisiju “Multi-
drive S”. Pie lielākiem apgriezieniem dzinējs gan kļūst paskaļš un ne īpaši veiksmīgi ieprogrammētais variators arī nevairo vēlmi pārvietoties dinamiski. Taču, braucot mierīgi, 1,3 litru VVT-i benzīna motors kombinācijā ar variatoru atstāj pozitīvu iespaidu. Turklāt “Yaris” var būt aprīkots ar 1,0 litru VVT-i trīscilindru benzīnnieku (69 ZS) un 1,4 D-4D dīzeli (90 ZS). Standartā dīzeļdzinējs komplektēts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet ir pieejama arī automātiskā transmisija – šīs pašas ātrumkārbas robotizētā versija. Automobiļa sākuma cena ir 8650 lati.