Mobilā versija
+0.3°C
Daina, Dainis, Dainida
Pirmdiena, 23. oktobris, 2017
16. oktobris, 2016
Drukāt

Trīs aizkustinošas reklāmas, kas emociju ziņā aizstās filmas skatīšanos (1)

1. Vienmēr ar tevi

1no3
Ekrānšāviņš no YoutubeEkrānšāviņš no Youtube

Leibniz

Šī reklāma ir par to, ka reizēm par mīlestību ir jāpacīnās, bet tā vienmēr ir ar tevi.

  1. Vienmēr ar tevi
  2. Sāras un Huana stāsts
  3. Atmiņas

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Dzirdot vārdu reklāma ,pārņem riebums un nekavējoties izslēdzu radio vai televizoru pilnībā vai samazinu skaņu vai aizbāžu ausis,lai nebūtu jādzird slavas dziesmas par brīnumlīdzekli ,kas tomēr neaizstājot veselīgu un sabalansētu uzturu un to parasti atgādina reklāmas beigās.Pretīga ir arī tā īstenības izteiksmes definīcijas nepārtrauktā atkārtošana krustpunktos ,tas notrulina klausītājus kā arī tomsona smiekliņi nevietā.

Kāpēc konjaku nav jāsilda plaukstās un kādi kokteiļi modē, stāsta slavens pazinējsKonjaka pazinējs Žans Mišels Košē: konjaku jau 150 gadus bauda kokteiļos un pirms lietošanas to nav nepieciešams sildīt plaukstās!
Draugiem Facebook Twitter Google+