Mobilā versija
+0.1°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
14. maijs, 2015
Drukāt

Turpinās plaši remontdarbi uz Siguldas šosejas

Publicitātes fotoPublicitātes foto

14.05.2015. Satiksmes ministrs Anrijs Matīss apmeklē ceļu būves darbus, kas aptlaban norisinās uz Vidzemes šosejas.

Satiksmes ministrs Anrijs Matīss, VAS “Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Jānis Lange un citi šodien apsekoja būvdarbus uz Siguldas šosejas (A2), informē A/S “Latvijas valsts ceļi”.

Pašreiz uz Siguldas šosejas (A2) posmā no pagrieziena uz Langstiņiem līdz pārvadam pār dzelzceļu Garkalnē jeb 15,4.-25,5. kilometram notiek aktīvi būvdarbi ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu. Darbi ir uzsākti aprīlī un ilgs līdz nākamajai vasarai.

Šajā ceļa posmā jau vairākus gadus bija dziļas rises un bojājumu pakāpe liecināja par problēmām ar pamata augšējām kārtām.

Darbu ietvaros paredzēta abu brauktuvju vecā asfalta seguma reciklēšana, šķembu pamata pastiprināšana un jauna trīs kārtu asfalta seguma ieklāšana. Tiks rekonstruēts arī sapārotais ceļu pārvads pār dzelzceļu un reģionālā autoceļa Garkalne–Alauksts (P3) pārvads pār Vidzemes šoseju Garkalnē, kā arī atjaunots gājēju tunelis aiz Langstiņu pagrieziena. Kopējās darbu izmaksas ir 18,1 miljoni eiro, tie turpināsies līdz nākamā gada rudenim. Darbus veic SIA “Binders”.

Remontdarbu projektu 2014. gada pavasarī izstrādāja SIA “BRD” projekts, rudenī tika izsludināta iepirkuma procedūra, bet decembrī – noslēgts būvdarbu līgums.

Paredzams, ka Vidzemes šosejā drīzumā sāksies seguma atjaunošanas darbi arī no krustojuma ar reģionālo autoceļu P32 Augšlīgatnē līdz krustojumam ar vietējo ceļu V315 Ieriķos un no Ieriķiem līdz pagriezienam uz Cēsīm.

Nākamgad tiks pārbūvēts autoceļa pārvads pār dzelzceļu Augšlīgatnē, kā arī Līgatnes un Kaķupītes caurtekas. Projektēšanas stadijā ir Badupītes caurtekas atjaunošana un Lejasgrāvja caurtekas pārbūve.

Savukārt 2017. gadā paredzēts sākt seguma atjaunošanas būvdarbus no krustojuma ar Pulkveža Brieža un Zinātnes ielu Siguldā līdz līkumam ap Sudas purvu (53,60.-60,22. km).

Projektēšanas stadijā ir posms no Rīdzenes līdz Bērzkrogam (88,10.-95,20. km) un segu pastiprināšana posmos no pārvada pār dzelzceļu Garkalnē līdz Sēnītei (25,5.-39,4. km) un no Sēnītes līdz aptuvenai abu brauktuvju savienošanās vietai pirms Lorupes gravas (39,40.-45,55. km).

Vēl šogad paredzēts sākt ierīkot gājēju un velosipēdistu celiņu Augšlīgatnē (63,6.-64,48. km), kā arī pabeigt projektēšanu un sākt būvdarbus līdzīga celiņa ierīkošanai Ieriķos (71,21.-72,01. km).

Pievienot komentāru

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (3)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Kā valsts atbalstīs ģimenes 2017. gadā?Infografiks: 2017.gada valsts budžetā jauniekļautie demogrāfijas pasākumi INFOGRAFIKA ARĪ PIEVIENOTĀ FAILĀ
Draugiem Facebook Twitter Google+