Mobilā versija
Brīdinājums +16.8°C
Bērtulis, Boļeslavs
Trešdiena, 23. augusts, 2017
24. februāris, 2017
Drukāt

EK stingri vērtēs “Euronews” finanses saistībā ar krieviem un amerikāņiem (1)

Foto - AFP/LETAFoto - AFP/LETA

Eiropas Komisija Briselē ir lēmusi stingri ķerties klāt raidorganizācijas “Euronews” finanšu izpētei, norādot, ka tajās ir daudz neskaidrību un aizdomīgu lietu. Šāds solis sperts pēc vēstules, ko komisija ir saņēmusi no raidorganizācijas darbiniekiem. “Euronews” sāka darboties 1993. gadā kā atbilde ietekmīgajai ASV televīzijai “CNN”, taču paši medija darbinieki norāda, ka pēdējos gados medijs piedzīvo izmaiņas, kas vairs neliecina, ka “Euronews” pilda galveno uzdevumu, proti, atspoguļo pasaules notikumus no Eiropas skatpunkta un būtībā izplata Eiropas Savienības vienotības ideju.

Ansips saņem vēstuli

“Euronews” ir daudzvalodu kanāls ar galveno biroju Francijā, Lionā. Valdes priekšsēdētājs ir ēģiptiešu uzņēmējs, miljardieris Nagibs Saviris, kuram pieder 53 procenti uzņēmuma daļu. Saviris kanāla akciju lielāko daļu iegādājās 2015. gadā, un tas notika īsi pēc tam, kad Ēģiptē bija paviesojies Krievijas prezidents Vladimirs Putins. Tas izraisīja kritikas ugunis un daudz un dažādus minējumus.

Telekanāla dibinātājas ir desmit valstis, un to vidū ir – Kipra, Itālija, Beļģija, Francija, Portugāle un citas. Ar laiku kanālam ar savu finanšu daļu ir pievienojušās arī citas valstis, un tagad raidorganizācija translē programmas 13 pasaules valodās, to vidū arābu, spāņu, angļu, krievu un citās, 24 stundas diennaktī. Kompānijā strādā ap 400 dažādu nacionalitāšu žurnālistu. “Euronews” interneta mājas lapā vēstīts, ka raidorganizācija sasniedz 400 tūkstošus mājsaimniecību 155 valstīs.

Par to, ka pēdējos gados mainījušies “Euronews” akcenti, runā jau ilgāku laiku, un tagad par mediju interesējas arī Eiropas Komisija pēc tam, kad satraucošu ziņu pilnu vēstuli digitālo lietu komisāram Adrusam Ansipam nosūtīja raidorganizācijas darbinieki. Komisāri vēstuli ir apsprieduši iknedēļas sapulcē.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Man jau pedejos gados bez ipasas piepules bija skaidris, ka Euronws ir versts pret ES un pret ikvienu no ES valstim. Verojot tas pretigas babas kurs Eurownews lobeja musulmanu un krievu intereses jau sen ir pieribies, pedejos 5 gadus Euronews ir kluvis par krievu un musulmanu interesu labesanas ruporu.
    Saja zinu kanala grandriz nav zinu par ES valstim, par notikumiem ES tikai krievu un musulmanu propoganda, kuru uzspiez sis pretigas zurnalistes ar musulmanu un krievu izcelsmi.

Draugiem Facebook Twitter Google+