“Tvnet” iegādājas “Apollo” 1

Igauņu mediju grupai piederošais SIA “TV Net” no somu kapitāla SIA “Sanoma Latvia” iegādājies interneta ziņu un izklaides portālu “Apollo.lv” ar mērķi kļūt par nozīmīgāko ziņu avotu Latvijas interneta mediju vidū, biznesa portālam “Nozare.lv” paziņoja uzņēmuma valdes loceklis Ivars Bauls.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

Portāls “Apollo” tiks saglabāts kā atsevišķs medijs un strukturāla vienība, un “Apollo” darbinieki turpinās strādāt SIA “TV Net”. Pirkuma mērķis, kā norādīja Bauls, ir kļūt par nozīmīgāko ziņu avotu Latvijas interneta mediju vidū.

Darījuma summa netiek atklāta.

Portāla “Apollo” vadība komentārus par notikušo darījumu pagaidām nesniedz.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tvnet” un “Apollo” auditorijas kopā sasniedzot vislielāko ziņu portālu lietotāju skaitu, kas par 21 000 unikālo lietotāju mēnesī (pēc šā gada februāra datiem) pārsniedz konkurējošā portāla “Delfi” auditoriju, atsaucoties uz pētījumu kompānijas “Gemius Audience” datiem, norādīja Bauls.

Par to, vai abu portālu apvienošanās radīs nopietnus draudus “Delfi” pozīcijām, šaubās portāla ģenerāldirektors Konstantīns Kuzikovs.

“Uzskatu, ka šeit notiek spēlēšanās ar skaitļiem, jo pēc divu portālu apvienošanās daļa unikālo lietotāju tiks pazaudēta, tā ka vienkārši saskaitīt esošās auditorijas nebūtu korekti,” skaidroja Kuzikovs.

Notikušais darījums esot pierādījums tam, ka tirgus ir veselīgs, jo palikuši tikai divi spēcīgākie spēlētāji. Kuzikovs arī pieļāva, ka “Tvnet” šādi varētu būt atbrīvojies no “Apollo” kā konkurenta, jo abi portāli apmeklējuma ziņā uzrādījuši ļoti līdzīgus rezultātus.

Kā rāda interneta statistikas kompānijas “Gemius” dati, februārī “Tvnet” apmeklējuši 564 504 cilvēki, “Apollo” 553 800 cilvēki, bet portālu “Delfi” 718 569 unikālie lietotāji.

SIA “Sanoma Latvia” joprojām pārvaldīs portālu “Auto24.lv”, turpinot nostiprināt tā spēcīgās pozīcijas tirgū. Portāla “Apollo” pagājušā gada apgrozījums bija 0,8 miljoni eiro.

Jau ziņots, ka 2012.gada nogalē tobrīd vēl Skandināvijas mediju grupai “Schibsted” piederošais SIA “TV Net” no interneta projektu kompānijas SIA “Nerealitāte” nopircis interneta portālu “spoki.lv”, liecina domēnu reģistra dati.

“Portāls “spoki.lv” ir vienīgais tāda veida izklaides portāls Latvijā, tā auditorija ir jaunieši, kurus mēs vēlamies radināt izmantot arī ziņu portālu “tvnet.lv”. “spoki.lv” paliks tāds, kāds tas ir,” tā biznesa portālam “Nozare.lv” toreiz sacīja SIA “TV Net” valdes loceklis Bauls.

Reklāma
Reklāma

“Tvnet” dibināts 2001.gadā un pieder “Eesti Media” grupai, kura ir vadošā mediju kompānija Baltijas valstīs. “Eesti Media” pieder tādi mediji kā “Postimees.ee”, “15min.lt” un citi. Portālam ir latviešu un krievu valodas versijas.

Saskaņā ar “Firmas.lv” datiem SIA “TV Net” 2012.gadā strādājis ar 1,17 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 68,4 tūkstošu eiro apmērā. 2011.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,06 miljoni eiro, peļņa – 3,8 tūkstoši eiro.

Uzņēmums SIA “Sanoma Latvia”, kam piederēja “Tvnet” un vēl joprojām pieder “Auto24.lv”, dibināts 2008.gadā un pilnībā pieder somu uzņēmumam “Sanoma News Oy”. 2012.gadā uzņēmums darbojies ar 949 206 eiro apgrozījumu un 129 885 eiro zaudējumiem. Uzņēmuma valdi vada Margus Tombergs un tās loceklis ir Kirils Tripolskis, liecina “Firmas.lv” informācija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.