Mobilā versija
Brīdinājums +13.1°C
Dzidra, Dzidris, Gunita, Loreta
Piektdiena, 26. maijs, 2017
9. septembris, 2014
Drukāt

Ukrainā aizliedz 15 Krievijas telekanālu retranslēšanu (2)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Ukrainas Nacionālā televīzijas un radio padome ir aizliegusi 15 Krievijas televīzijas kanālu retranslēšanu valsts virszemes un kabeļu tīklos. Par to otrdien vēstīja Ukrainas ziņu aģentūra UNIAN.

Aizliegto kanālu sarakstā ir “Pervij kanal.Vsemirnaja setj”, “RTR-Planeta”, “NTV-Mir”, “Rossija-24”, “TVCI”, “Rossija-1”, NTV, TNT, “Peterburg-5”, “Zvezda”, “Ren-TV”, “RBK-TV”, “Life News”, “Russia Today” un “Istorija”.

Ukrainas Nacionālā televīzijas un radio padome jau martā pieprasīja programmu pakalpojumu sniedzējiem no saviem pārraižu tīkliem izņemt vairākus Krievijas televīzijas kanālus: “Vesti”, “Rossija 24”, “Pervij kanal”, “RTR Planeta” un “NTV-Mir”.

Daudzviet Eiropā, tostarp Baltijas valstīs, tiek paustas bažas par Krievijas televīzijas kanālu satura propagandas ietekmi uz drošību valstīs, kurās tos retranslē.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Pareizi! Man rodas iespaids,ka dažiem Latvijas krieviem galvā biezpiens-dzīvo Latvijā ,bet domas Krievijā. Jaungadā raķetes šauj stundu ātrāk, tekstā izskan naš Putin.

  2. Pietiek, ja paliks viens.

Bērnus Vācijā "dārgajos" un "lētajos" nedalīs (2)Eiropas Komisijas iebildumu dēļ Vācija spiesta atkāpties no ieceres samazināt bērnu pabalstus iebraucējiem no citām dalībvalstīm, kuru bērni dzīvo ārpus Vācijas.
Draugiem Facebook Twitter Google+